Ν. Βαρδουνιώτης: Εχθρός του καλού το καλύτερο

«Το αύριο δεν μας φοβίζει, μας κάνει να το περιμένουμε με ακόμα περισσότερη λαχτάρα και με μεγαλύτερο κίνητρο», τονίζει, σε συνέντευξή του στο ET, ο Digital Marketing Supervisor της Μαρίνας Αγίας Νάπας

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΥΠΡΙΑΝΟΥ

«Η κορυφή είναι μονόδρομος για ένα έργο του βεληνεκούς και της δυναμικής της Μαρίνας Αγίας Νάπας» υπογραμμίζει σε συνέντευξή του στο περιοδικό Εconomy Today o digital marketing supervisor της Μαρίνας Αγίας Νάπας, Νίκος Βαρδουνιώτης. Συναντήσαμε τον κ. Βαρδουνιώτη στο γραφείο του, στη Μαρίνα Αγίας Νάπας. Εκεί, μας ξενάγησε στο εμβληματικό έργο, το σήμα κατατεθέν πλέον της επαρχίας Αμμοχώστου. Έναν προορισμό, που όπως μας τονίζει εμφαντικά, «στοχεύουμε να «μπει στο μυαλό του καταναλωτή» ως προορισμός φιλικός για μια ευρεία ομάδα ενδιαφερόμενων και όχι ως προορισμός για λίγους και εκλεκτούς.

Τι περιλαμβάνει το τυπικό πρόγραμμα μιας μέρας στο γραφείο;

Για αρχή καφές και συζήτηση γενικού ενδιαφέροντος με την ομάδα του μάρκετινγκ. Ιεροτελεστία για να πάει καλά η ημέρα! Στη συνέχεια οργάνωση των ατομικών και κατ’ επέκταση των ομαδικών υποχρεώσεων, follow-up των δραστηριοτήτων της προηγουμένης εργάσιμης, καθώς και συντονισμό των ημερήσιων συναντήσεων. Μια μέρα μαζί μας θα σας φανεί… μήνας. Λόγω των διαφορετικών πυλώνων του έργου και των δραστηριοτήτων της εταιρείας η μέρα μας συνδυάζει μαρίνα και ελλιμενισμό σκαφών, εμπορική ζώνη, real estate, events και σίγουρα top level branding. Πολύ διαφορετικά μεταξύ τους στην προσέγγιση, όμως πολύ κοντά όταν μιλάμε και αναφερόμαστε σε ένα έργο της δυναμικής και του βεληνεκούς της Μαρίνας Αγίας Νάπας.

Ως digital marketing supervisor ενός μεγαλεπήβολου έργου, όπως η Μαρίνα Αγίας Νάπας, ποιες προκλήσεις καλείστε να διαχειριστείτε;

Η μετά COVID-19 εποχή έχει αλλάξει κατά πολύ τις συνήθειές μας. Ως εκ τούτου καλεστήκαμε να προσαρμοστούμε και να προσαρμόσουμε τις δράσεις μας και τις δραστηριότητές μας σύμφωνα με τα νέα δεδομένα. Η τεχνολογία και οι εφαρμογές της συνέβαλαν αισθητά και σημαντικά προς την κατεύθυνση αυτή, ενώ τα ψηφιακά κανάλια και μέσα διατήρησαν την επικοινωνία σε ένα σημαντικά υψηλό επίπεδο. Πόσο μάλλον σε περίοδο που περνούσαμε ώρες στο σπίτι και μακριά από τις συνηθισμένες μας - έως τότε, δραστηριότητες.

Θα αναφερθώ σε κάτι που το έχω δηλώσει και στο παρελθόν. Η Μαρίνα Αγίας Νάπας πρέπει να θεωρείται ένα σημαντικό «όπλο» - ας μου επιτραπεί η έκφραση - στη φαρέτρα του ανθρώπινου δυναμικού της. Το ίδιο ισχύει και για το τμήμα μάρκετινγκ. Οι προκλήσεις ήταν και παραμένουν αρκετές, με τις πιο σημαντικές να πρέπει να θεωρούνται η διατήρηση της εμβληματικής Μαρίνας Αγίας Νάπας στην κορυφή. Μια ακόμα πρόκληση είναι να «μπει στο μυαλό του καταναλωτή» ως προορισμός φιλικός για μια ευρεία ομάδα ενδιαφερόμενων και όχι ως προορισμός για λίγους και εκλεκτούς όπως κατά διαστήματα φτάνει στα αφτιά μας.

Τόσο η Διοίκηση όσο και το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας έχουν επανειλημμένα αποδείξει με πράξεις, όπως διοργανώσεις εκδηλώσεων, ότι η Μαρίνα Αγίας Νάπας είναι ένα άκρως φιλικό περιβάλλον για διαφορετικές ομάδες επισκεπτών. Η εποχικότητα με την οποία έρχεται αντιμέτωπη η περιοχή είναι επίσης ένα θέμα που προσωπικά θεωρώ θα χρειαστεί δουλειά και προσπάθεια τόσο ενδοεταιρικά όσο και σε επίπεδο τοπικής αυτοδιοίκησης και όχι μόνο.

Ποιο είναι το προσωπικό σας στοίχημα στη Μαρίνα Αγίας Νάπας; Ποιους στόχους θέλετε να πετύχετε;

Οι στόχοι διακρίνονται σε βραχυπρόθεσμους και μακροπρόθεσμους. Ξεκινώντας από το πλάνο μάρκετινγκ και το επικοινωνιακό για τον επόμενο μήνα μέχρι την εξέλιξη του έργου σε δύο χρόνια. Το έργο αλλάζει από μέρα σε μέρα, εξελίσσεται και μαζί με αυτό οφείλουμε να εξελισσόμαστε κι εμείς. Και η εξέλιξη δεν σημαίνει απαραίτητα ότι ήρθε ή θα έρθει από αψεγάδιαστη πορεία και αποφάσεις. Η κορυφή είναι μονόδρομος για ένα έργο του βεληνεκούς και της δυναμικής της Μαρίνας Αγίας Νάπας. Οφείλουμε να είμαστε συνεπείς και με ομαδική δουλειά και συντεταγμένη πορεία να στοχεύουμε πάντα την κορυφή. Εχθρός του καλού το καλύτερο. Το αύριο δεν μας φοβίζει, μας κάνει να το περιμένουμε με ακόμα περισσότερη λαχτάρα και με μεγαλύτερο κίνητρο. Ως εκ τούτου, η αποτελεσματική επικοινωνία, προβολή και προώθηση του έργου σε όλα τα επίπεδα και κανάλια είναι ένα στοίχημα σημαντικό. Από την αντίθετη πλευρά, δεν σας κρύβω ότι η προσωπική και η επαγγελματική εξέλιξη σε ένα τόσο γρήγορα μεταβαλλόμενο περιβάλλον με πολλές προκλήσεις και εναλλαγές, αν και δεν αποτελεί αυτοσκοπός, είναι μέρος της εξελικτικής διαδικασίας.

Ποιους στρατηγικούς στόχους έχετε θέσει για το 2023;

Το 2023 είναι μια σημαντική χρονιά τόσο για εμάς στη Μαρίνα Αγίας Νάπας όσο και ευρύτερα για τη μητρική Ora Developers. Κι αυτό γιατί και για τις δύο εταιρείες είναι χρονιά με παραδόσεις-ορόσημα. Η παράδοση του ανατολικού πύργου, του πρώτου περιστρεφόμενου πύργου στην Κύπρο και ανάμεσα στα 34 περιστρεφόμενα κτήρια παγκοσμίως θα λάβει χώρα το επόμενο διάστημα. Επίσης, από τον Μάιο, η εμπορική ζώνη της μαρίνας λειτουργεί με τις περισσότερες επιλογές διασκέδασης, ψυχαγωγίας και αγορών. Συνολικά 20 καταστήματα, χώροι εστίασης και ψυχαγωγίας είναι διαθέσιμα στο κοινό.

Πόσο σας ικανοποιεί η τουριστική κίνηση στη Μαρίνα Αγίας Νάπας;

Η αλήθεια είναι ότι οι προβλέψεις και τα νούμερα που καλεστήκαμε να αξιολογήσουμε στην αρχή της χρονιάς έδειχναν μια αυξημένη τάση, ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες, αυτή μέχρι στιγμής δεν έχει επιβεβαιωθεί. Το ανέφερα και πιο πάνω ότι εχθρός του καλού είναι το καλύτερο. Εμείς είμαστε υποχρεωμένοι να συνεχίσουμε να εφαρμόζουμε τα πλάνα μας, έτσι ώστε να δημιουργήσουμε το κατάλληλο έδαφος ή αν θέλετε τον προθάλαμο για την επίτευξη των υψηλότερων επιπέδων επισκεψιμότητας στη μαρίνα. Το καταφέραμε το καλοκαίρι του 2022, να είστε βέβαιοι ότι θα το πραγματοποιήσουμε και φέτος.

Ποιοι σταθμοί καθόρισαν την επαγγελματική σας πορεία;

Πιστεύω στο ρητό «είμαστε οι άνθρωποι που έχουμε κατά καιρούς γνωρίσει». Νομίζω η ολοκλήρωση του πρώτου μου μεταπτυχιακού στη Διοίκηση Επιχειρήσεων με οδήγησε σε μια εις βάθος αναζήτηση του επιχειρείν και κυρίως του μάρκετινγκ. Η συναναστροφή με επαγγελματίες και συνεργάτες του κλάδου επίσης έπαιξαν και συνεχίζουν να παίζουν σημαντικό ρόλο τόσο σε προσωπικό όσο και επαγγελματικό επίπεδο. Το μάρκετινγκ είναι ένα ταξίδι το οποίο γίνεται πιο όμορφο όταν έχεις συνοδοιπόρους που μπορούν να αφουγκραστούν τις ανησυχίες σου και να μοιραστείς μαζί τους τις σκέψεις/ανησυχίες σου.

Ποιες νέες συνήθειες έχετε αποκτήσει στον εργασιακό σας τομέα μετά την Covid-19 εποχή;

Αν και νομίζω πως σιγά σιγά οι περισσότερες έχουν παρέλθει, θεωρώ πως τρεις θα μείνουν για πάντα. Online meetings, εργασία εξ αποστάσεως και μια συσκευασία με απολυμαντικό υγρό σε κάθε γραφείο.

WhoisWho

Ο Νίκος Βαρδουνιώτης δραστηριοποιείται στον κλάδο του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας για περισσότερα από 10 χρόνια. Διαθέτει πτυχίο μηχανικού και μεταπτυχιακού τίτλου στη διοίκηση επιχειρήσεων με μάρκετινγκ από το Ανοικτό Πανεπιστήμιο της Κύπρου. Το 2023 ολοκληρώνει τον δεύτερο μεταπτυχιακό του τίτλο στο μάνατζμεντ από το Cyprus International Institute of Management.

Είναι πιστοποιημένος επαγγελματίας Δημοσίων Σχέσεων (LCCI) καθώς και

στο Digital Marketing (CDMP) του Digital Marketing Institute. Είναι μέλος του Chartered Institute of Marketing καθώς και του Chartered Institute of Public Relations. Στο παρελθόν έχει εργαστεί για Οργανισμούς όπως το Cyprus International Institute of Management και τον Δήμο Παραλιμνίου. Από τον Σεπτέμβριο του 2019 εργάζεται στο τμήμα μάρκετινγκ της Μαρίνας Αγίας Νάπας.

Διαβάστε επίσης: Ο χρόνος αποκαλύπτεται: Η μαγευτική ιστορία του κόσμου του ρολογιού

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ