Marketing και Branding στην αγορά ακινήτων - «Μετατρέπουμε κάθε πρόκληση σε ευκαιρία»

Η προσαρμοστικότητα και η ευελιξία είναι σημαντικά στοιχεία της ομάδας μας, τα οποία βοηθούν στην αντιμετώπιση σημαντικών προκλήσεων τις οποίες καλούμαστε να διαχειριστούμε, δηλώνει η Αλεξία Πολυβίου, Brand Manager της Cybarco Development.

H δημιουργικότητα είναι καθημερινό φαινόμενο για το τμήμα Marketing και Branding της Cybarco αναφέρει, στη συνέντευξή της στο Περιοδικό Economy Today, η Αλεξία Πολυβίου, Brand Manager της Cybarco Development. Η κ. Πολυβίου τονίζει ότι στην πολύπλοκη αγορά ακινήτων και ειδικά των πολυτελών ακινήτων, όπως αυτά τα οποία αναπτύσσει και προωθεί προς πώληση η Cybarco Development: «η ανταγωνιστικότητα και οι συνεχείς μεταβολές καθορίζουν τους ρυθμούς με τους οποίους κινούμαστε, το Branding και το Marketing είναι οι πυλώνες στους οποίους στηριζόμαστε για τη διαφοροποίησή μας και την επιτυχία μας».

Τι περιλαμβάνει το τυπικό πρόγραμμα μιας μέρας στο γραφείο;

Η κάθε μέρα στο γραφείο μας είναι διαφορετική. Κάθε πρωί ξεκινάμε με μια συνάντηση, συζητώντας με την ομάδα τα θέματα που χειρίζεται ο καθένας και έπειτα προχωράμε βάσει του πλάνου και των στόχων της ημέρας.Το τμήμα μας χειρίζεται το brand image της Cybarco, του Trilogy και της BeCyprus, όπως και όλων των έργων μας και των υπηρεσιών τους. Οπότε η δημιουργικότητα είναι καθημερινό φαινόμενο, όπως και διάφορα έκτακτα που προκύπτουν και χρήζουν άμεσου χειρισμού, αλλάζοντας ενίοτε το πλάνο.

Ως Brand manager της Cybarco Development ποιες είναι οι σημαντικότερες προκλήσεις που έχετε να διαχειριστείτε;

H εταιρεία μας δραστηριοποιείται σε έναν τομέα που οι προκλήσεις είναι τεράστιες, ο ανταγωνισμός μεγάλος και οι εξελίξεις - οι οποίες τρέχουν με γρήγορους ρυθμούς - μας επηρεάζουν άμεσα. Πρέπει να είμαστε συνεχώς σε εγρήγορση και να προσαρμοζόμαστε άμεσα στα νέα δεδομένα που προκύπτουν, με τον  πιο εποικοδομητικό τρόπο. Πάντα, σε όλα όσα κάνουμε, κύριο μέλημά μας είναι η εικόνα της εταιρείας μας και των special projects τα οποία χειριζόμαστε – όπως για παράδειγμα το Trilogy Limassol Seafront – να μην επηρεάζονται από τις διακυμάνσεις που αντιμετωπίζει ο κλάδος ευρύτερα.

Στόχος μας είναι κάθε πρόκληση να τη μετατρέπουμε σε ευκαιρία. Η προσαρμοστικότητα και η ευελιξία είναι σημαντικά στοιχεία της ομάδας μας, τα οποία βοηθούν στην αντιμετώπιση σημαντικών προκλήσεων τις οποίες καλούμαστε να διαχειριστούμε. Επίσης, η προώθηση των έργων μας σε αγοραστές τόσο στην Κύπρο όσο και στο εξωτερικό γίνεται με διαφορετικές εκστρατείες, μηνύματα και εργαλεία. Είναι μεγάλη πρόκληση για εμάς να καταφέρνουμε με επιτυχία να δημιουργούμε τις κατάλληλες συνθήκες και να χρησιμοποιούμε τα κατάλληλα μέσα για την κάθε αγορά, τα οποία θα οδηγήσουν σε αύξηση του Βrand Αwareness στις αγορές που στοχεύουμε και εν τέλει στην πώληση την ακινήτων μας. Δεν είναι τυχαίο που η Cybarco Development για 10 συναπτά έτη κάνει ρεκόρ πωλήσεων. Η σκληρή δουλειά και η επιτυχημένη αντιμετώπιση των προκλήσεων φαίνεται πως αποδίδουν.

Ποιος είναι ο ρόλος του Μarketing και του Βranding στην αγορά ακινήτων στην Κύπρο;

Οι δύο αυτές έννοιες είναι αλληλένδετες και δεν μπορεί να υπάρξει η μία χωρίς την άλλη. Το Βranding αφορά στη στρατηγική εικόνα της επιχείρησης, την οποία θέλουμε να προβάλουμε και το Μarketing ξεδιπλώνει αυτή την εικόνα μέσω συγκεκριμένων εργαλείων. Στην πολύπλοκη αγορά ακινήτων και ειδικά των πολυτελών ακινήτων, όπως αυτά τα οποία αναπτύσσει και προωθεί προς πώληση η Cybarco Development, όπου η ανταγωνιστικότητα και οι συνεχείς μεταβολές καθορίζουν τους ρυθμούς με τους οποίους κινούμαστε, το Βranding και το Μarketing είναι οι πυλώνες στους οποίους στηριζόμαστε για τη διαφοροποίηση και την επιτυχία μας και την επιτυχία μας.

Η σημασία μιας προσεκτικά σχεδιασμένης στρατηγικής αποτελεί το κλειδί για την κατάκτηση της αγοράς. Η ανάπτυξη μιας επιτυχημένης στρατηγικής μάρκετινγκ ακινήτων απαιτεί προσεκτικό σχεδιασμό, επιμονή και την εφαρμογή ενός ευέλικτου πλάνου που μπορεί να προσαρμόζεται στις συνεχείς αλλαγές της αγοράς. Η ενσωμάτωση καινοτόμων πρακτικών και η προσαρμοστικότητα στις απαιτήσεις των αγοραστών είναι επίσης καθοριστικοί παράγοντες για την επικράτηση της Cybarco ως επικεφαλής στον κλάδο.

Ποιοι είναι οι στρατηγικοί σας στόχοι για το 2024;

Η Cybarco Development ετοιμάζεται για την παράδοση των δύο μπροστινών πύργων και της δημόσιας πλατείας έκτασης 6.850 τ.μ. στο Trilogy Limassol Seafront. Πρόκειται για ένα ακόμη success story, καθώς μία νέα, ολοκληρωμένη κοινότητα βρίσκεται στα σκαριά. Επιπλέον, συνεχίζουν απρόσκοπτα οι εργασίες για την ολοκλήρωση του τρίτου και τελευταίου κτηρίου – 75% του οποίου έχει ήδη πωληθεί - που αποτελεί μέρος της δεύτερης φάσης της ανάπτυξης και περιλαμβάνει μία ιδιωτική όαση για τους κατοίκους.

Με τη μεγάλη επιτυχία των έργων Attikis Residences στη Λευκωσία και Thalassa Residences στη Λεμεσό, η εταιρεία μας έχει εξασφαλίσει γη σε προνομιούχες περιοχές και των δύο πόλεων, στις οποίες ήδη ξεκίνησαν ακόμη δύο έργα, το Seaview Heights στη Λεμεσό και το Park Residences στη Λευκωσία, ενώ άλλα τέσσερα έργα είναι στα σχέδιά μας, με στόχο να ξεκινήσουν εντός της χρονιάς. Τέλος, σε σχέση με τα έργα μας - στην πιο ειδυλλιακή περιοχή της Κύπρου, κοντά στη χερσόνησο του Ακάμα, με μόνο δύο ετοιμοπαράδοτες παραθαλάσσιες επαύλεις να είναι διαθέσιμες για πώληση - αποφασίσαμε να προχωρήσουμε με την ανέγερση άλλων τεσσάρων.  

Η BeCyprus, προηγουμένως γνωστή ως Cybarco Property Management και θυγατρική της Cybarco, η οποία ασχολείται με ενοικιάσεις, διαχείριση ακινήτων και το lifestyle management των πελατών της, αποτελείται από μια ομάδα έμπειρων και εξειδικευμένων επαγγελματιών, ξεκίνησε τις εργασίες της. Στόχος του τμήματός μας, είναι να ενδυναμώσει το Βrand της Be Cyprus τόσο στην εγχώρια όσο και σε αγορές του εξωτερικού. Επιπλέον, κυρίως μετά την πανδημία, ξεκινήσαμε να επενδύουμε σε νέες τεχνολογίες και να υιοθετούμε άλλες - όπως για παράδειγμα το

ΑΙ - ως μέρος του στρατηγικού πλάνου της Cybarco Development για τα επόμενα χρόνια. Τέλος, αντιλαμβανόμενοι τη σημαντικότητα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και τον ρόλο που καλούμαστε να διαδραματίσουμε ευρύτερα ως Όμιλος Εταιρειών Λανίτη στην Πράσινη Μετάβαση της χώρας, κάνουμε βήματα και ενέργειες και προς αυτή την κατεύθυνση.

Η μετά την πανδημία εποχή και οι τεχνολογικές εξελίξεις αλλάζουν την εργασιακή καθημερινότητα στον τομέα των Ακινήτων;

Η μετά την πανδημία εποχή μάς έμαθε να εργαζόμαστε ομαδικά εκτός γραφείου. «Αναγκαστήκαμε» να υιοθετήσουμε νέες συνήθειες (όπως τα online meetings) και να επενδύσουμε σε τεχνολογίες και προγράμματα που στηρίζουν και διευκολύνουν την αποπεράτωση των στόχων μας, την ποιότητα ζωής των ανθρώπων που εργάζονται για εμάς και φυσικά των πελατών μας. Ο τομέας Ανάπτυξης Ακινήτων είναι απόλυτα συνδεδεμένος με τον τομέα της Τεχνολογίας, όσον αφορά στον σχεδιασμό, στην υλοποίηση και όλες τις ενέργειες προώθησης και πώλησης, έτσι για τον δικό μας τουλάχιστον τομέα, οι «αναγκαστικές» αυτές αλλαγές είχαν θετικό πρόσημο.  

Who is Who

Είμαι κάτοχος διπλού BSc στο Marketing και στο International Business από το Pennsylvania State University. Μετά την ολοκλήρωση των πτυχιακών σπουδών μου στην Αμερική, επέστρεψα στην Κύπρο, όπου και προσλήφθηκα στο τμήμα Marketing της KPMG, ενώ παράλληλα σπούδαζα στο C.I.I.M. (σήμερα UoL), από το οποίο πήρα το μεταπτυχιακό μου (MBA). Τα τελευταία πέντε χρόνια, κατέχω τη θέση της Brand manager της Cybarco Development, της κορυφαίας εταιρείας ανάπτυξης ακινήτων στην Κύπρο και μέλος του Ομίλου Εταιρειών Λανίτη, η οποία βρίσκεται πίσω από τα εμβληματικότερα έργα στην Κύπρο, όπως το The Oval, το Aphrodite Hills, τη Μαρίνα Λεμεσού και το Trilogy Limassol Seafront.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: Στέφανος Στεφάνου

Διαβάστε επίσης: Γ. Θεμιστοκλέους: Στόχος μας να εμπνέουμε βεβαιότητα στους πελάτες μας

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ