ΤΗΣ ΓΙΩΤΑΣ ΚΟΥΜΟΥΡΟΥ
Η Webarts ιδρύθηκε το 2008 από τους Παντελή Βλαδιµήρου και Ανδρέα Γιάφα. Πρόκειται για µια από τις κορυφαίες εταιρείες στον χώρο του Digital Marketing και του Web Design στην Κύπρο, µε εξειδίκευση στο Inbound Marketing.
Η εταιρεία βρισκόταν πίσω από την προεκλογική εκστρατεία του Νίκου Αναστασιάδη τον περασµένο Φεβρουάριο, πράγµα που, σύµφωνα µε τον Παντελή Βλαδιµήρου, έπαιξε σηµαντικό ρόλο στο τελικό αποτέλεσµα.
Η Webarts συνεργάζεται επίσης, µε πολλές αξιόλογες και σηµαντικές εταιρείες στην Κύπρο, µεταξύ των οποίων οι Alpha Bank, Dimco, Peletico, EKA, Qatar Airways, Radisson Blu, Super Home, Universal Life, Zorbas, Mikel, Giovani, Alumil, Quality Group και Euroblinds.
Η οµάδα της Webarts αποτελείται από 16 ανθρώπους, οι οποίοι χαρακτηρίζονται από την εµπιστοσύνη, την ακεραιότητα και το πάθος που έχουν για αυτό που κάνουν.
Το Economy Today συνάντησε έναν εκ των δύο ιδρυτών της εταιρείας, τον Παντελή Βλαδιµήρου, προκειµένου να µάθει πώς η Webarts καταφέρνει να βοηθά τις επιχειρήσεις µε τις οποίες συνεργάζεται να πετυχαίνουν και να αναπτύσσονται.
Τι είναι η Webarts µε απλά λόγια;
Η Webarts µε απλά λόγια ενεργεί ως στρατηγικός συνεργάτης στον τοµέα του ψηφιακού µάρκετινγκ και επικοινωνίας σε πολλές επιχειρήσεις στην Κύπρο. Στόχος της να βοηθά επιχειρήσεις να πετυχαίνουν τους στόχους τους µέσα από διαδικτυακά κανάλια, όπως κοινωνικά δίκτυα και µηχανές αναζήτησης.
Τι σας διαφοροποιεί από τις υπόλοιπες εταιρείες στην Κύπρο που προσφέρουν τέτοιου είδους υπηρεσίες;
Αυτό που διαφοροποιεί την εταιρεία µας από τις υπόλοιπες αντίστοιχες εταιρείες στην Κύπρο, είναι ότι όλες µας οι ενέργειες κατευθύνονται µέσα από τους στόχους του πελάτη, εστιάζοντας στο πραγµατικό ROI. Η µεθοδικότητα και η φροντίδα προς τους πελάτες µας σε σταθερή βάση είναι επίσης κάτι που θα λέγαµε πως µας ξεχωρίζει. Νοιαζόµαστε γι’ αυτούς και προσπαθούµε να είµαστε ένα µαζί µε τη δική τους οµάδα, µε στόχο τα καλύτερα αποτελέσµατα. Επιπλέον σηµαίνον σηµείο διαφοροποίησης από άλλες εταιρείες αποτελεί η επένδυση της εταιρείας σε νέες εξελιγµένες τεχνολογίες και εργαλεία, που βοηθούν τόσο τη δική µας δουλειά, όσο και τη σφαιρικότερη διαχείριση και επίτευξη των στόχων των πελατών µας.
Τι είναι αυτό που ζητά κάποιος όταν απευθύνεται στη Webarts;
Όταν κάποιος απευθύνεται στη Webarts ζητάει ολοκληρωµένες λύσεις που θα υλοποιήσουν τους στόχους του και θα τον κάνουν να ξεχωρίσει στον κυπριακό ψηφιακό κόσµο.
Τι µπορεί να κερδίσει ένας πελάτης αν σας εµπιστευτεί;
Όποιος εµπιστεύεται τη Webarts κερδίζει σίγουρα µια καινούργια «οικογένεια» που θα τον βοηθήσει να φέρει εις πέρας τα επιχειρηµατικά του σχέδια, αλλά και θα του δώσει νέες λύσεις και προτάσεις που δεν φανταζόταν ότι θα µπορούσαν να οδηγήσουν την εταιρεία του στην επιτυχία. Κερδίζει παράλληλα τη συνεχή δέσµευση από ανθρώπους που θα κάνουν τα πάντα για την επιτυχία του πελάτη.
Πώς µπορείτε να βοηθήσετε µια επιχείρηση ν’ αναπτυχθεί;
Η εταιρεία µας παρέχει βοήθεια σε πελάτες µε γνήσια µετρήσιµα αποτελέσµατα, αυξάνοντας την επισκεψιµότητά τους, τα engagements, τα conversions τους, τις πωλήσεις τους αλλά και τον αριθµό των αφοσιωµένων πελατών τους. Όλα τα πιο πάνω επιτυγχάνονται µέσα από ενέργειες που εφαρµόζουµε στην ιστοσελίδα του πελάτη, στα κοινωνικά δίκτυα και στις µηχανές αναζήτησης, καθώς και µε άλλες διαδικτυακές προωθητικές ενέργειες.
Ποιες γνωστές εταιρείες είναι ανάµεσα στους πελάτες σας;
Η εταιρεία µας συνεργάζεται µε πολλές αξιόλογες και σηµαντικές εταιρείες. Μερικές από τις πιο γνωστές εταιρείες µε τις οποίες συνεργαζόµαστε είναι οι ακόλουθες: Alpha Bank, Dimco, Peletico, EKA, Euroblinds, IMH, Mikel, Super Home, IPH, Qatar Airways, Radisson Blu, Zorbas Universal Life, Alumil, Giovani, Quality Group κ.λπ.
Πόσο σηµαντικό ρόλο παίζουν τα social media για µια εταιρεία;
Τα social media είναι πλέον ένα ουσιαστικό, µετρήσιµο και απίστευτα αποδοτικό µέσο για µια επιχείρηση. Η πρόκληση όµως βρίσκεται στο πώς µια εταιρεία αξιοποιεί σωστά αυτό το µέσο για να αυξήσει τις πωλήσεις και τους πελάτες της µέσα από σωστό περιεχόµενο και προωθητικές ενέργειες. Μια εταιρεία σήµερα µπορεί να εξελίξει µια ολοκληρωµένη στρατηγική από τα social media, αυξάνοντας τις πωλήσεις της.
Υπάρχει µαγική συνταγή για έναν επιτυχηµένο λογαριασµό στα social media;
Η µαγική συνταγή είναι το σταθερό και ενδιαφέρον περιεχόµενο. Ένας επιτυχηµένος λογαριασµός µπορεί µόνο να υπάρχει αν παράγει σε τακτικά διαστήµατα (2-3 φορές τη βδοµάδα τουλάχιστον) περιεχόµενο το οποίο πραγµατικά ενδιαφέρει το κοινό του. Μόνο µε αυτό τον τρόπο ο καταναλωτής µπορεί να εµπιστευτεί τον λογαριασµό µιας επιχείρησης, να συνδεθεί µε αυτήν και ακολούθως να µετατραπεί σε πελάτη.
Ήσασταν πίσω από την προεκλογική εκστρατεία του Νίκου Αναστασιάδη, σωστά; Θεωρείτε πως αυτό έπαιξε ρόλο στο τελικό αποτέλεσµα;
Οι αριθµοί µιλούν πάντοτε από µόνοι τους και αποδεικνύουν ξεκάθαρα ότι η διαδικτυακή προβολή του Προέδρου της ∆ηµοκρατίας έπαιξε άµεσα ρόλο στο τελικό αποτέλεσµα. Στοχεύοντας και επικεντρώνοντας τις προσπάθειές µας στις οµάδες των ψηφοφόρων στις οποίες το κάθε µήνυµα θα είχε τη µεγαλύτερη απήχηση, καταφέραµε να είµαστε πιο ουσιαστικοί, να προσφέρουµε αξία και να δηµιουργήσουµε άµεση σχέση µε τους καταναλωτές - ψηφοφόρους µας. Μέσα από στοχευµένες ενέργειες καταφέραµε να προκαλέσουµε 360.000 engagements και 20.000.000 προβολές, οι οποίες ήρθαν από κανάλια επικοινωνίας όπως το Facebook. ET