Αυτό αποφάσισε η κυβέρνηση, παρά το γεγονός ότι μια συμβουλευτική της επιτροπή για την προστασία του περιβάλλοντος πρότεινε το όριο ταχύτητας να μειωθεί στα 130 χλμ, έτσι ώστε να μειωθούν και οι ατμοσφαιρικοί ρύποι.
Όπως δήλωσε ο Γερμανός Υπουργός Μεταφορών, Αντρέας Σόιερ «η εφαρμογή του μέτρου μείωσης του ορίου ταχύτητας δεν θα είχε ουσιαστικά αποτελέσματα στην προστασία του περιβάλλοντος. Η σχετική μείωση θα ήταν πάρα πολύ μικρή. Έτσι και αλλιώς οι γερμανικές εθνικές οδοί εξακολουθούν να είναι οι πιο ασφαλείς δρόμοι σε ολόκληρο τον κόσμο».
Να σημειωθεί πως η Γερμανία διαθέτει δίκτυο 43 αυτοκινητοδρόμων υψηλής ταχύτητας. Σε μεγάλο μέρος του δικτύου αυτού δεν υπάρχει όριο ταχύτητας, ενώ σε άλλα σημεία τα αυτοκίνητα πρέπει να ακολουθούν ανώτατο όριο ταχύτητας 130 χλμ.
Υπέρ του μέτρου ορίου ταχύτητας (130χλμ) σε ολόκληρο το οδικό δίκτυο τάχθηκε η Ομοσπονδία Γερμανών Αστυνομικών.
Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο της, Μίχαελ Μέρτενς «με όριο ταχύτητας θα μπορούσαμε να είχαμε λιγότερους θανάτους από αυτοκινητιστικά. Στη χώρα μας μπορεί κάποιος εντελώς νόμιμα, να τρέχει με το αυτοκίνητο του με 250 χλμ/ώρα. Αυτό είναι μια τρέλα. Με τις ταχύτητες αυτές κάποιος είναι πολύ εύκολο να χάσει τον έλεγχο του αυτοκινήτου του».
Αντίθετα, κατά του μέτρου ορίου ταχύτητας έχουν ταχθεί οι πανίσχυροι εκπρόσωποι της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.
Πηγή: ΚΥΠΕ