Καθήκοντα:
- Καθημερινή επικοινωνία με τους πελάτες / χρεώστες
- Παρακολούθηση τραπεζικών κινήσεων
- Συμφωνία καταστάσεων πελατών - προμυθευτών
- Καθημερινή ενημέρωση των υπευθύνων για την πρόοδο των εισπράξεων
- Αποστολή καταστάσεων λογαριασμών
- Διερεύνηση για τυχόν προβλήματα στις εργασίες της εταιρείας και προσπάθεια επίλυσης τους σε συνεργασία με τα υπόλοιπα τμήματα της εταιρείας
Προσόντα:
- Δυναμική προσωπικότητα
- LCCI Accounting Intermediate or Higher Diploma
- Άριστη γνώση Αγγλικών και ηλεκτρονικών υπολογιστών
- Δομημένη κρίση και αναλυτική σκέψη
- Προϋπηρεσία θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν
Η εταιρεία προσφέρει ικανοποιητικό σύστημα αμοιβής και κινήτρων.