Σταθεροποίηση του ρυθμού παραγωγής αεροσκαφών αναμένει η Boeing μέσα στους επόμενους δυο μήνες, σύμφωνα με όσα δήλωσε ο αντιπρόεδρος ποιότητας των εμπορικών αεροπλάνων της εταιρείας, Νταγκ Ακερμαν.
Η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας των ΗΠΑ έθεσε ανώτατο όριο παραγωγής στα 38 αεροπλάνα το μήνα μετά την έκρηξη ενός πάνελ ενός σχεδόν καινούριου Boeing 737, τον Ιανουάριο του 2024.
Πριν από αυτό, η μηνιαία παραγωγή του αεροσκάφους της με τις καλύτερες πωλήσεις κυμαινόταν έφτανε μέχρι και τα τριάντα, αλλά η Boeing πάλευε μέσα από μια σειρά κρίσεων και αντιπαραθέσεων που έπληξαν τα οικονομικά της, επιβάρυναν το ηθικό των εργαζομένων και διέλυσαν την εμπιστοσύνη του κοινού.
Αφού έχασε σχεδόν 12 δισεκατομμύρια δολάρια πέρυσι, η αμερικανική εταιρεία κατασκευής αεροπλάνων πρέπει να αυξήσει την παραγωγή 737 για να φέρει περισσότερα μετρητά, σημειώνει το πρακτορείο Reuters.
Η εταιρεία είναι σε καλό δρόμο για να παράγει περίπου 38 από τα δημοφιλή αεροπλάνα μονής ατράκτου αυτό το μήνα, δήλωσαν στο Reuters δύο πηγές που γνωρίζουν το θέμα. Εκπρόσωπος της Boeing αρνήθηκε να σχολιάσει τον ρυθμό παραγωγής για τον Μάιο.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Boeing Κέλι Όρτμπεργκ δήλωσε προηγουμένως ότι η εταιρεία πρέπει να αποδείξει ότι μπορεί να διατηρήσει την παραγωγή σε αυτό το επίπεδο για αρκετούς μήνες προτού ζητήσει από την FAA να άρει το ανώτατο όριο.
Μόλις η παραγωγή λειτουργήσει ομαλά, η εταιρεία θα συνεχίσει επίσης τις εργασίες για την προσθήκη μιας τέταρτης γραμμής παραγωγής, δήλωσε ο Άκερμαν.
Χρήση AI στην αλυσίδα εφοδιασμού
Η Boeing σημειώνει σταθερή πρόοδο και στις έξι μετρήσεις ποιότητας και ασφάλειας της παραγωγής που έχουν δημιουργηθεί από την εταιρεία και τις ρυθμιστικές αρχές, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση του επικεφαλής της ασφάλειας της αεροδιαστημικής, η οποία δημοσιεύθηκε την Τετάρτη.
Σύμφωνα με την έκθεση, οι ανησυχίες για την ασφάλεια που υποβλήθηκαν από τους εργαζόμενους στο σύστημα αναφοράς Speak Up της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 220% από το 2023 έως το 2024.
Οι συνεχιζόμενες αλλαγές συνεχίζουν να καθιστούν το πρόγραμμα πιο αποτελεσματικό, δήλωσε ο επικεφαλής αξιωματούχος ασφάλειας αεροδιαστημικής Don Ruhmann κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης των μέσων ενημέρωσης την Τρίτη.
Για παράδειγμα, οι ανησυχίες για την ασφάλεια αξιολογούνται πλέον από διευθυντές άλλων τμημάτων που είναι πιο πιθανό να είναι αμερόληπτοι, αντί για εκείνους που επέβλεπαν τις εν λόγω εργασίες.
Η Boeing χρησιμοποιεί επίσης τη μηχανική μάθηση για να εντοπίζει προβλήματα ποιότητας στην αλυσίδα εφοδιασμού της πριν αυτά γίνουν ευρέως διαδεδομένα. Ενώ εξακολουθεί να “τελειοποιεί” την προσέγγιση, βλέπει στατιστικές συσχετίσεις μεταξύ των δεδομένων και της πιθανότητας εμφάνισης προβλημάτων στην εφοδιαστική αλυσίδα, δήλωσε ο Ντ. Ακερμαν.
Πηγή: ot.gr
- Διαβάστε επίσης: Φορολογικά κίνητρα κι άλλες τρεις δράσεις για επαναπατρισμό ταλέντων