Κινέζικα brands: Πώς η διεθνής τους επέκταση ανατρέπει την παγκόσμια αγορά

Οι κινεζικές επιχειρήσεις προσπαθούν να διαφοροποιηθούν για να ξεχωρίσουν στην παγκόσμια αγορά. Η ενίσχυση του branding και οι αυξημένες δαπάνες διαφήμισης είναι κρίσιμες για την επιτυχία τους

Τα τελευταία 30 χρόνια, οι Κινέζοι εξαγωγείς έχουν κάνει σημαντικά βήματα στην ενσωμάτωσή τους στην παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα. Ωστόσο, η επόμενη πρόκληση είναι ακόμη μεγαλύτερη, καθώς η ανάγκη διαφοροποίησης των προϊόντων τους καθίσταται επιτακτική για να επιβιώσουν στην παγκόσμια αγορά. Οι κινέζικες επιχειρήσεις καλούνται τώρα να αναπτύξουν ισχυρότερα εμπορικά σήματα και να επενδύσουν στο μάρκετινγκ, ώστε να ξεχωρίσουν και να αντέξουν στην έντονη διεθνή ανταγωνιστικότητα.

Η τεχνολογία έχει γίνει κεντρικό εργαλείο για αυτές τις επιχειρήσεις, με την AIGC Empower, συνεργαζόμενη με την Amazon και τη Wayfair, να λανσάρει δύο εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης: ένα για την έρευνα των τοπικών αγορών και ένα για τη δημιουργία διαφημιστικών εικόνων προϊόντων. Η υπηρεσία αυτή, που ξεκινά από 10.000 γιουάν (1.390 δολάρια) ετησίως ανά προϊόν, έχει ήδη λάβει περίπου 100 παραγγελίες, κάτι που δείχνει την αυξανόμενη ζήτηση για τέτοιες λύσεις.

Η κινεζική εξαγωγική βιομηχανία έχει επωφεληθεί από την αύξηση της ζήτησης στις ΗΠΑ, τη μεγαλύτερη αγορά του κόσμου, καθώς και από την ανάγκη για ταχύτερη παραγωγή και αποστολή. Οι εταιρείες, όπως η Temu και η Shein, έχουν ξεχωρίσει στο διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο, όμως μικρότερες επιχειρήσεις ακολουθούν τον ίδιο δρόμο. Ο ανταγωνισμός στο εσωτερικό της Κίνας είναι πλέον τόσο έντονος, που οι κινεζικές εταιρείες στρέφονται όλο και περισσότερο στην εξαγωγή προϊόντων τους για να εξασφαλίσουν την επιβίωσή τους.

Μια από τις μεγάλες προκλήσεις για τις μικρές κινεζικές επιχειρήσεις είναι η ανάγκη για καλύτερο branding και μάρκετινγκ. Ο ανταγωνισμός είναι σφοδρός και για να ξεχωρίσουν οι εταιρείες αυτές, πρέπει να αναπτύξουν ένα εμπορικό σήμα που να έχει αντίκτυπο στις αγορές του εξωτερικού. Για να το πετύχουν αυτό, πολλές επιχειρήσεις, όπως η Miao Shou, επενδύουν στην ανάλυση δεδομένων από πολλαπλές πλατφόρμες, ώστε να αποκτήσουν τη γνώση για να ανταγωνιστούν πιο αποτελεσματικά.

Η FundPark, μια fintech startup που χρηματοδοτεί μικρές κινεζικές επιχειρήσεις για εξαγωγές, έχει ήδη επενδύσει πάνω από 750 εκατ. δολάρια και προγραμματίζει την επέκταση των υπηρεσιών της, εστιάζοντας στην ενίσχυση των διαφημιστικών δαπανών. Οι πελάτες της δαπανούν πλέον μέχρι και 20% της αξίας της συναλλαγής για διαφήμιση, αυξάνοντας τις δαπάνες τους σε σύγκριση με το 2023. Ωστόσο, η μακροπρόθεσμη οικοδόμηση εμπορικών σημάτων παραμένει πρόκληση για τις εταιρείες που επιθυμούν να διατηρήσουν τη θέση τους στην παγκόσμια αγορά.

Η δημιουργία εμπορικών σημάτων και η νομική προστασία είναι επίσης σημαντικά ζητήματα για τις κινεζικές εταιρείες. Ειδικά σε διεθνές επίπεδο, οι νομικές προκλήσεις αυξάνονται, καθώς οι κατεστημένες αγορές και οι ανταγωνιστές προσπαθούν να περιορίσουν την επέκταση των κινεζικών εταιρειών. Η νεοφυής επιχείρηση της Shenzhen εστιάζει στην ανάπτυξη ενός μοντέλου ασφάλισης για δικαστικές διαφορές, ώστε να βοηθήσει τις κινεζικές εταιρείες να προστατευτούν νομικά από τις αγωγές και να διασφαλίσουν τη βιωσιμότητά τους στην παγκόσμια αγορά.

Πηγή: newmoney.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ