Η Xiaomi αλλάζει επίπεδο. Η εταιρεία με έδρα το Πεκίνο επιταχύνει το λανσάρισμα του νέου της flagship smartphone και αφήνει πίσω τη σειρά 15, περνώντας απευθείας στη Xiaomi 17 series. Με την κίνηση αυτή η εταιρεία δείχνει ότι θέλει να βρεθεί στο ίδιο ράφι με την Apple, σε μια premium αγορά όπου η αμερικανική εταιρεία κυριαρχεί με μερίδιο 62%, σύμφωνα με την Counterpoint Research.
Το νέο Xiaomi 17 Pro και το 17 Pro Max στοχεύουν ανοιχτά στην αγορά των συσκευών άνω των $600. Αν και το μερίδιο της Xiaomi είναι ακόμα μικρό σε παγκόσμιο επίπεδο, οι πωλήσεις premium μοντέλων αυξήθηκαν κατά 55% στο πρώτο εξάμηνο του 2025, με ιδιαίτερη δυναμική στην Κίνα όπου η Apple αντιμετωπίζει καθυστέρηση στο λανσάρισμα του iPhone Air.
«Ξεκινήσαμε τη στρατηγική premium πριν από πέντε χρόνια, μαθαίνοντας από τον μεγαλύτερο ανταγωνιστή μας, το iPhone», δήλωσε ο πρόεδρος της Xiaomi, Λου Γουεϊμπίνγκ, προσθέτοντας ότι πλέον «η εταιρεία είναι απολύτως βέβαιη πως μπορεί να σταθεί στην ίδια γενιά προϊόντων».
Η Xiaomi, γνωστή για τη λογική value-for-money με smartphones, laptops και οικιακές συσκευές, έχει πλέον ενισχύσει την εικόνα της μέσα από την είσοδο στα ηλεκτρικά οχήματα. Ένα στοίχημα που αποδίδει: η μετοχή της στο Χονγκ Κονγκ σχεδόν τριπλασιάστηκε τον τελευταίο χρόνο, ενισχύοντας την αυτοπεποίθηση της διοίκησης για το μεγάλο βήμα στην κορυφαία κατηγορία κινητών.
Αναλυτές εκτιμούν ότι η μετάβαση κατευθείαν στη σειρά 17 δείχνει σιγουριά και φιλοδοξία. «Η Xiaomi δηλώνει ότι μπορεί να σταθεί ισότιμα απέναντι στην Apple, η οποία εξακολουθεί να χαίρει τεράστιας εκτίμησης στην Κίνα», σημειώνει ο Μπράιαν Μα της IDC. Σύμφωνα με τα στοιχεία, το 10% των αποστολών smartphones της Xiaomi στην Κίνα αφορούσε συσκευές άνω των $600 το α’ εξάμηνο του 2025, από σχεδόν μηδενικό ποσοστό το 2019.
Η μάχη κορυφής στην premium αγορά μόλις ξεκίνησε.
Πηγή: newmoney.gr
Διαβάστε επίσης: Μόσχα προς ΕΕ: Θα επιτεθούμε σε όποιο κράτος δεσμεύσει τα assets μας