Γιατί η Shein αλλάζει τα πλάνα της για τη Γαλλία

Το οξύμωρο πρόβλημα της Shein με τις τιμές - Η λεπτή γραμμή με τα επιπλέον καταστήματα στη Γαλλία

Αλλάζει το χρονοδιάγραμμά της η Shein επί γαλλικού εδάφους, καθώς το άνοιγμα των πέντε νέων καταστημάτων της σε όλη τη Γαλλία έχει καθυστερήσει και δεν ακολουθεί τον αρχικό σχεδιασμό.

Τάδε έφη η ιδιοκτήτρια εταιρεία του πολυκαταστήματος Societe des Grands Magasins (SGM), η οποία επισήμανε πως η κινεζική πλατφόρμα προσαρμόζει τη στρατηγική της αφού ορισμένοι καταναλωτές έκανα παράπονα για τις τιμές στο κατάστημα του Παρισιού – τις βρήκαν πολύ… υψηλές.

Το οξύμωρο της Shein

Το πρώτο φυσικό κατάστημα του ηλεκτρονικού καταστήματος γρήγορης μόδας άνοιξε στο πολυκατάστημα BHV, ιδιοκτησίας SGM, στο Παρίσι την περασμένη εβδομάδα, προσελκύοντας χιλιάδες αγοραστές που αναζητούσαν τις προσφορές και τις εκπτώσεις που είχαν συνηθίσει στο app, προκαλώντας ωστόσο εκτεταμένες αντιδράσεις από άλλους λιανοπωλητές.

Κι όμως μερικοί αγοραστές στο κατάστημα Shein στο Παρίσι την ημέρα των εγκαινίων εξεπλάγησαν από τις υψηλότερες τιμές από ό,τι είχαν συνηθίσει να βλέπουν στο διαδίκτυο.

Ενδεικτικά όπως επισημάνει και το Fashion Network, το κατάστημα προσέφερε σορτς από ψεύτικο δέρμα για 41,03 ευρώ (47,7 δολάρια), μια πλεκτή ζακέτα για 22,99 και ένα σακάκι από την ακριβότερη μάρκα MOTF της Shein για 64,99, για παράδειγμα – τιμές που μπορούσαν να συγκριθούν με το επίπεδο της Zara και σαφώς υψηλότερες από παρόμοια είδη στον γαλλικό ιστότοπο της Shein.

Το λογότυπο της Shein εμφανίζεται σε μια ετικέτα κοντά στην τιμή ενός πουλόβερ που πωλείται στον πρώτο φυσικό χώρο του κινεζικού διαδικτυακού καταστήματος γρήγορης μόδας, την ημέρα των εγκαινίων του στο πολυκατάστημα Le BHV Marais, στο Bazar de l’Hotel de Ville, στο Παρίσι – REUTERS/Sarah Meyssonnier

Λεπτή γραμμή

Η SGM και η Shein βαδίζουν σε μια λεπτή γραμμή, καθώς οι εξαιρετικά χαμηλές τιμές της κινεζικής εταιρείας αποτελούν βασικό μέρος της κριτικής που της ασκούν οι Γάλλοι retailers και πολιτικοί – αλλά αποτελούν επίσης βασικό πόλο έλξης για τους πιστούς πελάτες.

Στο πλαίσιο αυτό, ο στόχος είναι η SGM να εξασφαλίσει μεγαλύτερους χώρους για την Shein στα περιφερειακά πολυκαταστήματά της, ώστε να μπορεί να προσφέρει μια ευρύτερη γκάμα φθηνών προϊόντων παράλληλα με πιο «premium» ρούχα όπως η μάρκα MOTF της Shein, σύμφωνα και με το Reuters.

«Προτιμούμε να αναβάλουμε τα ανοίγματα κατά μερικές ημέρες, για να κάνουμε συναντήσεις, να βελτιώσουμε την γκάμα, να επεκτείνουμε τους χώρους και να προσφέρουμε χαμηλότερες τιμές», δήλωσε η εταιρεία.

Υπενθυμίζεται πως η συμφωνία SGM – Shein μιλούσε για το άνοιγμα σημείων σε περιφερειακά πολυκαταστήματα τις επόμενες εβδομάδες, με τα πρώτα να να κάνουν την εμφάνισή τους στη Ντιζόν, τη Ρεμς και τη Γκρενόμπλ τον Νοέμβριο, και στην Ανζέ και τη Λιμόζ στις αρχές Δεκεμβρίου.

Εστίαση Shein στο Παρίσι

«Με την SGM, έχουμε επιλέξει, προς το παρόν, να επικεντρώσουμε τις προσπάθειές μας στη βελτίωση της εμπειρίας που προσφέρεται στο κατάστημα BHV Paris, το οποίο σημείωσε μεγάλη επιτυχία από το άνοιγμά του», δήλωσε η Shein σε δήλωση σχετικά με την αναβολή. Δεν έχουν ακόμη αποφασιστεί αναθεωρημένες ημερομηνίες για τις επόμενες κινήσεις, δήλωσαν εκπρόσωποι της SGM και της Shein.

Κι όλα αυτά, παρά το γεγονός πως την ημέρα των εγκαινίων του καταστήματος Shein στο Παρίσι, το υπουργείο Οικονομικών της Γαλλίας προχώρησε στην αναστολή της διαδικτυακής πλατφόρμας λόγω των παιδόμορφων sex dolls και των απαγορευμένων όπλων που πωλούνται στην αγορά του, αλλά αργότερα σταμάτησε τη διαδικασία αναστολής, προσθέτοντας ότι η Shein θα παραμείνει υπό στενή παρακολούθηση.

Τα περιφερειακά πολυκαταστήματα της SGM θα φέρουν επίσης την επωνυμία BHV, αφού η SGM και η Galeries Lafayette , οι οποίες είχαν επικρίνει δημόσια τη συνεργασία της Shein, τερμάτισαν τη συμφωνία franchise τους.

Πηγή: ot.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ