Xiaohongshu: Το «κινεζικό Instagram» που απειλεί και το TikTok στοχεύει σε κέρδη 3 δισ. δολαρίων το 2025

Η Xiaohongshu αναμένεται να φτάσει τα 3 δισ. δολάρια κέρδη το 2025, ξεπερνώντας Pinterest και Snap - Με 300 εκατ. χρήστες και στήριξη από Alibaba, στοχεύει σε πιθανή χρηματιστηριακή εισαγωγή

Η Xiaohongshu Technology Co. βρίσκεται σε τροχιά να τριπλασιάσει τα κέρδη της, φτάνοντας τα 3 δισ. δολάρια το 2025, ενισχύοντας την εμπορευματοποίηση και ανοίγοντας τον δρόμο για πιθανή εισαγωγή στο χρηματιστήριο.

Η κινεζική εταιρεία κοινωνικών μέσων ενημέρωσε πρόσφατα επενδυτές για τις προβλέψεις της, σύμφωνα με πηγές. Στον χώρο των οπτικών κοινωνικών πλατφορμών, η πρόβλεψη είναι περίπου 50% υψηλότερη από τα κέρδη της Pinterest Inc. το 2024 και πολύ μπροστά από τη Snap Inc., που δεν έχει καταγράψει ακόμη κερδοφορία.

Χτισμένη γύρω από την εφαρμογή της, γνωστή και ως RedNote, η Xiaohongshu διαθέτει 300 εκατ. ενεργούς χρήστες τον μήνα και θεωρείται καθημερινή πηγή ενημέρωσης και ψυχαγωγίας για το κοινό της. Η startup με έδρα τη Σαγκάη αποτιμήθηκε στα 31 δισ. δολάρια σε πρόσφατες συναλλαγές, όπως ανέφερε το Bloomberg News.

Η εφαρμογή έκανε αίσθηση στις ΗΠΑ νωρίτερα φέτος ως εναλλακτική του TikTok, όταν η ByteDance αντιμετώπιζε απειλή απαγόρευσης. Θεωρείται η πιο επιτυχημένη κινεζική εκδοχή του Instagram, με δραστηριότητες που πλέον περιλαμβάνουν διαφημίσεις και ηλεκτρονικό εμπόριο σε συνεργασία με την Alibaba και την JD.com.

Η Xiaohongshu ιδρύθηκε το 2013 από τους Charlwin Mao Wenchao και Miranda Qu Fang ως οδηγός αγορών για Κινέζους ταξιδιώτες και εξελίχθηκε σε πλατφόρμα με κριτικές ταξιδιών και lifestyle συμβουλές, κερδίζοντας έδαφος έναντι της Baidu Inc.

Παρά τις επιφυλάξεις για την κερδοφορία, η εταιρεία ενίσχυσε τα έσοδά της με livestreams και σύντομα βίντεο, σε στυλ TikTok, επιτρέποντας στους influencers να προωθούν προϊόντα. Το 2024 διπλασίασε τα κέρδη της σε πάνω από 1 δισ. δολάρια, σύμφωνα με το Bloomberg.

Όπως πολλές ιδιωτικές εταιρείες, η Xiaohongshu δεν υποχρεούται σε δημόσια ανακοίνωση οικονομικών στοιχείων, ωστόσο μοιράζεται αποτελέσματα με επενδυτές και χρηματοδότες. Υποστηρίζεται από την HSG (πρώην Sequoia China) και την Alibaba, και παραμένει μία από τις ελάχιστες κορυφαίες κινεζικές startups του διαδικτύου που δεν έχουν εισαχθεί στο χρηματιστήριο.

Πηγή: newmoney.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ