Οι πιλότοι της Spirit Airlines αξιολογούν τα οικονομικά στοιχεία που συνοδεύουν την απαίτηση της εταιρείας για περικοπές ύψους 100 εκατ. δολαρίων ετησίως στις συμβάσεις τους, πριν αποφασίσουν εάν θα συναινέσουν. Η Spirit Aviation Holdings, μητρική της Spirit, βρίσκεται σε δεύτερη διαδικασία πτώχευσης και προσπαθεί να μειώσει τα κόστη εργασίας, ένα από τα μεγαλύτερα λειτουργικά της έξοδα, μαζί με τα καύσιμα.
Η Ένωση Πιλότων (ALPA) υπογράμμισε ότι καμία απόφαση δεν μπορεί να ληφθεί χωρίς συνολική εικόνα του σχεδίου αναδιάρθρωσης και εξασφάλιση χρηματοδότησης, ενώ ζήτησε «ουσιαστικές κοινές θυσίες» από όλους τους μετόχους. «Ακόμα και σε αυτό το πρώιμο στάδιο, είναι ξεκάθαρο: η σύμβασή μας δεν θα μείνει ανέγγιχτη», σημείωσε ο πρόεδρος της ALPA, Ράιαν Μίλερ.
Η Spirit, η οποία βγήκε από την πρώτη αποτυχημένη πτώχευση μόλις τον Μάρτιο, προσφέρθηκε να διαπραγματεύεται καθημερινά με στόχο συμφωνία έως την 1η Οκτωβρίου. Αν δεν υπάρξει αποτέλεσμα, σκοπεύει να επικαλεστεί νομοθετική διάταξη περί πτωχεύσεων που της δίνει δικαίωμα να απορρίψει μονομερώς τη σύμβαση. Ο Μίλερ προειδοποίησε ότι αν οι διαπραγματεύσεις αποτύχουν, η διαδικασία εκκαθάρισης θα μπορούσε να είναι «ταχεία και απότομη».
Οι αναλυτές έχουν επικρίνει τη Spirit για ανεπαρκή μείωση κόστους στην πρώτη πτώχευση, ενώ ο έντονος ανταγωνισμός με τις μεγάλες αεροπορικές, που λανσάρουν πλέον δικές τους οικονομικές θέσεις, έχει επιβαρύνει περαιτέρω τα περιθώρια. Την ίδια ώρα, οι επιβάτες στις ΗΠΑ στρέφονται σε πιο αναβαθμισμένες ταξιδιωτικές επιλογές, αναγκάζοντας τις χαμηλού κόστους εταιρείες όπως η Spirit να διαφοροποιήσουν το προϊόν τους.
Πηγή: newmoney.gr
Διαβάστε επίσης: Η Τράπεζα της Ιαπωνίας αφήνει αμετάβλητα τα επιτόκια – Σε χαμηλό 10 μηνών ο πληθωρισμός