H Lufthansa κόβει 4.000 θέσεις εργασίας για να ενισχύσει τα περιθώρια κέρδους

H μεγαλύτερη μείωση στο μεγαλύτερο αεροπορικό γκρουπ της Ευρώπης από την εποχή της πανδημίας, καθώς η εταιρεία επιδιώκει να βελτιώσει τα μέτρα κερδοφορίας της

Η Deutsche Lufthansa AG γνωστοποίησε ότι σχεδιάζει την περικοπή 4.000 διοικητικών θέσεων έως το 2030, τη μεγαλύτερη μείωση στο μεγαλύτερο αεροπορικό γκρουπ της Ευρώπης από την εποχή της πανδημίας, καθώς η εταιρεία επιδιώκει να βελτιώσει τα μέτρα κερδοφορίας της.

Οι περικοπές θα προκύψουν μέσω ψηφιοποίησης, αυτοματοποίησης και ενοποίησης διαδικασιών, με την πλειονότητα να αφορά τη Γερμανία, σύμφωνα με ανακοίνωση που εκδόθηκε πριν από την ημέρα κεφαλαιαγοράς της εταιρείας, τη Δευτέρα στο Μόναχο.

Η Lufthansa ανέφερε ότι επιδιώκει να επιτύχει ελεύθερες ταμειακές ροές άνω των €2,5 δισ. την περίοδο 2028–2030, καθώς και προσαρμοσμένη απόδοση κεφαλαίου 15%–20%. Το προσαρμοσμένο λειτουργικό περιθώριο θα κυμανθεί μεταξύ 8%–10% την ίδια περίοδο.

Οι νέοι στόχοι εντάσσονται στη στρατηγική του διευθύνοντος συμβούλου Κάρστεν Σπορ να ενισχύσει τις επιδόσεις περιορίζοντας τα κόστη. Πέρυσι, ο όμιλος αναγκάστηκε να μειώσει δύο φορές την καθοδήγησή του, ενώ υστέρησε σε σχέση με τους μεσοπρόθεσμους στόχους κερδοφορίας που είχε θέσει το 2021, εξαιτίας μιας σειράς απεργιών που επιβάρυναν τα αποτελέσματα.

Πλέον, η εταιρεία βρίσκεται αντιμέτωπη με έναν νέο κίνδυνο εργασιακών κινητοποιήσεων. Οι πιλότοι αναμένεται να ολοκληρώσουν την Τρίτη ψηφοφορία για απεργία μέσω του συνδικάτου Vereinigung Cockpit, γεγονός που ενδέχεται να ανοίξει τον δρόμο για νέες κινητοποιήσεις με πιθανές επιπτώσεις στις πτήσεις και στα οικονομικά αποτελέσματα.

Την ίδια στιγμή, οι καθυστερήσεις στις παραδόσεις αεροσκαφών μεταθέτουν τον προγραμματισμό της Lufthansa για ανανέωση στόλου και μετάβαση σε πιο αποδοτικά μοντέλα κατανάλωσης καυσίμων. Η διάθεση της νέας premium καμπίνας Allegris αντιμετωπίζει επίσης εμπόδια: η πιστοποίηση για τα business-class καθίσματα του Boeing 787-9 εκκρεμεί, αναγκάζοντας την εταιρεία να διατηρεί τα καθίσματα εκτός χρήσης μέχρι να λάβει έγκριση.

Η Lufthansa δήλωσε ότι αναμένει να προσθέσει πάνω από 230 αεροσκάφη έως το 2030, εκ των οποίων τα 100 θα είναι για υπερατλαντικές πτήσεις.

Πηγή: newmoney.gr

Διαβάστε επίσης: Alibaba: Σε υψηλό 6ετίας η μετοχή με ώθηση από cloud και AI

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ