Amazon: Ανταγωνίζεται Shein και Temu – Μείωση προμηθειών για φθηνή μόδα και είδη σπιτιού

Η Amazon μειώνει σημαντικά τις προμήθειες για πωλητές φθηνής μόδας στην Ευρώπη, ανταποκρινόμενη στην πίεση από Shein και Temu

Σε μια κίνηση που αναμένεται να αναδιαμορφώσει τον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου, η εταιρεία Amazon ανακοίνωσε τη μείωση των προμηθειών που επιβάλλει στους πωλητές της στην Ευρώπη, σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters.

Η απόφαση αυτή έρχεται καθώς η εταιρεία αντιμετωπίζει αυξανόμενο ανταγωνισμό από τις Shein και Temu, οι οποίες προσελκύουν καταναλωτές με εξαιρετικά χαμηλές τιμές σε ρούχα, είδη σπιτιού και gadgets.

Μείωση προμηθειών στην μόδα από την Amazon

Η Amazon ανακοίνωσε ότι από τις 15 Δεκεμβρίου οι προμήθειες για ρούχα και αξεσουάρ θα μειωθούν:

  • Από 7% σε 5% για προϊόντα αξίας έως 15 ευρώ ή 15 λίρες
  • Από 15% σε 10% για προϊόντα αξίας μεταξύ 15 και 20 ευρώ ή λιρών

Η Shein χρεώνει προμήθεια 10% για τις ευρωπαϊκές αγορές και 12,24% για το Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ προσφέρει μηδενική προμήθεια για νέους πωλητές τους πρώτους 30 ημέρες.

Αντιμετωπίζοντας τον ανταγωνισμό

Με ρούχα που κοστίζουν μόλις 3 ευρώ και τζιν από 8,20 ευρώ, η Shein έχει κερδίσει μερίδιο αγοράς από τους ευρωπαϊκούς retailers γρήγορης μόδας, ενώ προσφέρει προϊόντα από καλύμματα πάπλων έως ηλεκτρικές σκούπες.

Η Amazon, αν και κυρίαρχη σε χώρες όπως η Γερμανία και η Γαλλία, βλέπει την πίεση να αυξάνεται, καθώς η αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ευρώπη αναμένεται να φτάσει τα 900 δισ. ευρώ φέτος, με αύξηση 7%.

Επέκταση των μειώσεων και σε άλλα προϊόντα

Από 1 Φεβρουαρίου, η Amazon θα μειώσει προμήθειες και για άλλα είδη:

  • Είδη σπιτιού: 8% από 15% για προϊόντα έως 20 ευρώ ή λίρες
  • Ρούχα για κατοικίδια, είδη παντοπωλείου και βιταμίνες

Επιπλέον, οι χρεώσεις εκπλήρωσης παραγγελιών θα μειωθούν κατά μέσο όρο 0,32 ευρώ ή 0,26 λίρες σε καταστήματα Γερμανίας, Γαλλίας, Ιταλίας, Ισπανίας και Ηνωμένου Βασιλείου από τις 15 Δεκεμβρίου.

Στρατηγική μείωσης κόστους

Η Amazon τόνισε ότι η κίνηση αυτή είναι μέρος των προσπαθειών της να μειώσει το κόστος λειτουργίας μέσω βελτιώσεων και καινοτομιών, περνώντας έτσι μεγαλύτερες οικονομίες στους πωλητές της.

Με αυτόν τον τρόπο, η εταιρεία επιδιώκει να παραμείνει ανταγωνιστική απέναντι στις φθηνές online πλατφόρμες, διασφαλίζοντας παράλληλα την κυριαρχία της στην ευρωπαϊκή αγορά.

Πηγή: ot.gr

Διαβάστε επίσης: Στο μικροσκόπιο Shein - Temu για κλοπή πνευματικής ιδιοκτησίας

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ