Βrands, publishers και agencies ενώνουν την εμπειρία και τη διορατικότητά τους και διασταυρώνουν τις απόψεις τους, δημιουργώντας το πιο σφαιρικά ενημερωμένο και ενδιαφέρον συνέδριο της χρονιάς.
Την Παρασκευή, 21 Σεπτεμβρίου στο Συνεδριακό Κέντρο Φιλοξενία στη Λευκωσία.
Το Media Summit θα συγκεντρώσει το σύνολο του κλάδου της Επικοινωνίας για να καλύψει τα φλέγοντα ζητήματα που απασχολούν την αγορά.
Διεθνείς ομιλητές και ανώτατα στελέχη από τους μεγαλύτερους διαφημιζόμενους, media και ad agencies καθώς και premium publishers και broadcasters θα μοιραστούν τα δικά τους insights και θα επιχειρήσουν μια σφαιρική θέαση για το μέλλον του κλάδου και της εξέλιξής του.
Μεταξύ των ομιλητών θα είναι και ο Nahim Mehenni, υπεύθυνος για την Εμπορική Πολιτική και τις Πωλήσεις, στο Τμήμα Advertising and Marketing Services των The New York Times, για την περιοχή της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, Κεντρικής Ασίας, Τουρκίας, Ινδίας και Μαγκρέµπ.
Ο Nahim Mehenni έχει συνεργαστεί, επίσης, με εταιρείες όπως France Televisions Publicite, Euronews, ZenithOptimedia Group και Havas Media.
Το Media Summit θα απαντήσει σε κρίσιμα στρατηγικά ερωτήματα, όπως:
- Πώς έχουν μεταβληθεί οι προτιμήσεις και κατ’ επέκταση οι απαιτήσεις των διαφημιζομένων;
- Ποιος είναι ο νέος ρόλος των agencies;
- Ποιες ευκαιρίες προκύπτουν για τους premium content providers;
- Ποιες πρέπει να είναι οι επενδυτικές προτεραιότητες;
- Πώς μετασχηματίζεται η αλυσίδα αξίας της Επικοινωνίας;
- Πώς επαναπροσδιορίζουν οι εξελίξεις τις ανάγκες σε ανθρώπινο δυναμικό και τεχνολογία;
Το συνέδριο διοργανώνεται από τον εκδοτικό οίκο ΔΙΑΣ, σε συνεργασία με την Boussias Communications.