Χριστόδουλος Χριστοδούλου: Η ηγεσία είναι στο DNA της Trust

Στρατηγικός μας στόχος είναι μέσα στα επόμενα χρόνια η Trust να συνεχίσει να μεγαλώνει παραμένοντας στον δρόμο της επιτυχίας και της ανάπτυξης, αξιοποιώντας ευκαιρίες εντός και εκτός κυπριακής αγοράς και διατηρώντας ένα ισορροπημένο χαρτοφυλάκιο. ​

«Στόχος της TRUST είναι να εδραιωθεί στη συνείδηση του πελάτη ως ασφαλιστική επιλογής, χάρη στ’ ανταγωνιστικά της πλεονεκτήματα που στηρίζονται σε τρεις βασικούς πυλώνες: την προϊοντική υπεροχή, την εξαίρετη εξυπηρέτηση αλλά και την τεχνολογία» υπογραμμίζει σε συνέντευξή του στο περιοδικό Εconomy Today ο CEO της Trust Insurance Cyprus Χριστόδουλος Χριστοδούλου. Μιλώντας μας για τους στρατηγικούς στόχους αλλά και για την πελατοκεντρική προσέγγιση της εταιρείας ο κ. Χριστοδούλου σημειώνει μεταξύ άλλων: «Εμείς οραματιζόμαστε και εργαζόμαστε προς την κατεύθυνση δημιουργίας ακόμα και 200 online ασφαλιστικών γραφείων για τους επαγγελματίες ασφαλιστές του δικτύου μας». Προσθέτει ακόμα ότι ως ασφαλιστική εξετάζει το ενδεχόμενο κινήτρων σε εταιρείες που υιοθετούν τα κριτήρια ESG ενώ αναφερόμενος στο χαρτοφυλάκιο της Trust κάνει ιδιαίτερη αναφορά στο νέο επιχειρηματικό προϊόν Cyber Risk Insurance.

Πώς κινήθηκε η αγορά το πρώτο τρίμηνο του 2023; Ποιες είναι οι διαπιστώσεις σας και ποιες οι εκτιμήσεις σας για το τρέχον έτος;

Η TRUST υποδέχθηκε το 2023 ενδυναμωμένη από τα εξαιρετικά αποτελέσματα του 2022 με το κλείσιμο του οποίου επιβεβαιώθηκε ότι για ακόμα μια χρονιά οι στόχοι υπερκαλύφθηκαν! Εν μέσω ενός δύσκολου επιχειρηματικού περιβάλλοντος η TRUST πέτυχε αύξηση παραγωγής με τη μεγαλύτερη άνοδο να καταγράφεται στους κλάδους πυρός και ευθυνών, γεγονός που συνέτεινε ουσιαστικά και στην αύξηση κερδοφορίας της TRUST. Παράλληλα βελτιώθηκε και ο δείκτης φερεγγυότητας της εταιρείας, ενώ τέθηκαν τα θεμέλια για την περαιτέρω τεχνολογική αναβάθμιση.

Σε ό,τι αφορά στην αγορά γενικότερα, αν και δεν υπάρχουν ακόμα τα επίσημα στοιχεία από τον αρμόδιο φορέα, η αίσθηση είναι ότι η αγορά κινείται ικανοποιητικά ενώ οι προβλέψεις δίνουν αισιόδοξα μηνύματα για το μέλλον.

Τι περιλαμβάνει το στρατηγικό σας πλάνο για το 2023 και ποιους βασικούς στόχους θα επιδιώξετε να πετύχετε;

Η ηγεσία είναι στο DNA της TRUST. Στόχος της TRUST είναι να εδραιωθεί στη συνείδηση του πελάτη ως ασφαλιστική επιλογής, χάρη στ’ ανταγωνιστικά της πλεονεκτήματα που στηρίζονται σε τρεις βασικούς πυλώνες: την προϊοντική υπεροχή, την εξαίρετη εξυπηρέτηση αλλά και την τεχνολογία. Αυτό για την TRUST συνεπάγεται μεταξύ άλλων και συμβολή στην αύξηση αξίας του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή. Ναι μεν το διαδίκτυο και οι online αγορές ανεβαίνουν στις προτιμήσεις των καταναλωτών, ωστόσο κανείς δεν μπορεί να παραγκωνίσει τον άνθρωπο. Όσα συμπτώματα και αν αναζητήσει κανείς στο διαδίκτυο, έχει την ανάγκη να μιλήσει και να συμβουλευτεί τον γιατρό. Με τον ίδιο τρόπο, ναι, κάποιος μπορεί να αναζητήσει ασφάλιση, να κοιτάξει καλύψεις, αλλά χρειάζεται τον ειδικό του για να το συμβουλεύσει και να τον καθοδηγήσει ώστε όχι απλά να έχει ασφάλεια, αλλά να είναι ορθά ασφαλισμένος. Γι’ αυτό και εμείς οραματιζόμαστε και εργαζόμαστε προς την κατεύθυνση δημιουργίας ακόμα και 200 online ασφαλιστικών γραφείων για τους επαγγελματίες ασφαλιστές του δικτύου μας.

Βαδίζοντας προς αυτή την κατεύθυνση η TRUST έχει αναπτύξει και ενσωματώσει ένα λογισμικό το οποίο αποτελεί σημαντικό εργαλείο στα χέρια των ασφαλιστών αλλά και της εταιρείας σε σχέση με τον τρόπο που διεκπεραιώνονται οι εργασίες. Ένα λογισμικό-όχημα για τη μετάβαση της TRUST στην paperless εποχή.

Σε ότι αφορά στον στρατηγικό στόχο της TRUST είναι στα επόμενα χρόνια, είναι να συνεχίσει να μεγαλώνει παραμένοντας στον δρόμο της επιτυχίας και της ανάπτυξης, αξιοποιώντας ευκαιρίες εντός και εκτός κυπριακής αγοράς και διατηρώντας ένα ισορροπημένο χαρτοφυλάκιο. 

Η ασφαλιστική βιομηχανία βρίσκεται εν μέσω σημαντικών προκλήσεων. Ποια είναι για εσάς η σημαντικότερη πρόκληση και με ποιο τρόπο την αντιμετωπίζετε;

Η σημαντικότερη πρόκληση του κλάδου γενικών ασφαλειών για το 2023 είναι ν’ απορροφήσει χωρίς να χάσει πελατολόγιο τις αυξήσεις που αναπόφευκτα θα πρέπει να επιβληθούν από τη βιομηχανία εξαιτίας της αύξησης του κόστους εργατικών, εξαρτημάτων και του κόστους ανέγερσης ή επιδιόρθωσης μιας οικοδομής (οικοδομικά υλικά).

Μια άλλη σημαντική πρόκληση είναι η τεχνολογική μεταρρύθμιση που πρέπει και επιβάλλεται να έλθει στην ασφαλιστική βιομηχανία σε συνάρτηση με το νομοθετικό πλαίσιο. Μέρος της εικόνας αυτής αποτελεί και διασφάλιση των επιπέδων ποιότητας και ασφάλειας στην παροχή υπηρεσιών όταν εργασίες γίνονται διαδικτυακά.

Αυτό από μόνο του, η μεταφορά των εργασιών στο διαδίκτυο αποτελεί μια μεγάλη πρόσκληση για τις ασφαλιστικές εταιρείες, καθώς σημαίνει αλλαγή στρατηγικής και δομής στο modus operandi της κάθε εταιρείας (εργασιακό μοντέλο και διανομή προϊόντων).

Για την TRUST οι προκλήσεις, γενικότερα, είναι ευκαιρίες περεταίρω βελτίωσης. Και σε αυτή την περίπτωση έχοντας ως στόχο να προσδίδει αξία στον πελάτη και στον ασφαλιστή επεξεργάζεται τρόπους διασφάλισης ακριβώς αυτού στο πλαίσιο του νέου περιβάλλοντος.

Ποια ασφαλιστικά προϊόντα προσφέρετε στους πελάτες σας (ιδιώτες και επιχειρήσεις) και ποια άλλα θα πρέπει να αναμένουμε λόγω της Ψηφιακής και Πράσινης εποχής;

H TRUST παρέχει μια ευρεία γκάμα ασφαλιστικών προϊόντων καλύπτοντας κάθε ανάγκη του πελάτη είτε αποτείνεται στην εταιρεία ως ιδιώτης είτε ως επιχειρηματίας/επαγγελματίας. Παρέχει εξατομικευμένες λύσεις στον κάθε πελάτη στη βάση εξειδικευμένης ανάλυσης αναγκών από επαγγελματίες.

Καθώς οι ρυθμοί ζωής αλλά και εξέλιξης (όπως επίσης και κινδύνων που απειλούν) είναι ιλιγγιώδεις, η TRUST παρέχει καινοτόμα και πρωτοποριακά συμβόλαια κατά παντός κινδύνου, επιτρέποντας στον ασφαλισμένο να κοιμάται ήσυχος ξέροντας ότι είναι καλυμμένος ακόμα και έναντι κινδύνων που ούτε καν φαντάστηκε.

Την ίδια στιγμή, η TRUST εισήγαγε στην αγορά το νέο της επιχειρηματικό προϊόν Cyber Risk Insurance το οποίο επιτρέπει σ’ επιχειρήσεις θύματα κυβερνοεπιθέσεων να περιορίσουν τις ζημιές τους και να επιστρέψουν το συντομότερο στην κανονική ροή εργασιών τους και σε καμία περίπτωση αποδυναμωμένοι. Ένα προϊόν το οποίο αποτελεί δίχτυ ασφαλείας έναντι ενός ορατού και πολύ πιθανού κινδύνου.

Παράλληλα, η TRUST εξετάζει το ενδεχόμενο παροχής κινήτρων ασφάλισης για εταιρείες οι οποίες έχουν ήδη κάνει τη μετάβαση στην Πράσινη Εποχή ή υιοθετούν κριτήρια ESG στον τρόπο διεξαγωγής εργασιών τους.

Πολλές επιχειρήσεις και Οργανισμοί έχουν αρχίσει να υιοθετούν τα κριτήρια ESG. Ποια είναι η σημασία τους για την ασφαλιστική βιομηχανία και ποια είναι η δική σας προσέγγιση προς την κατεύθυνση αυτή;

Η TRUST είναι Οργανισμός που υιοθέτησε και εφαρμόζει κριτήρια ESG πολύ πριν κωδικοποιηθούν από τη διεθνή κοινότητα θεσπίζοντας ένα δομημένο και δυναμικό σύστημα διακυβέρνησης, έχοντας επίγνωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος και φροντίζοντας πάντα να αναλαμβάνει κοινωνικό ρόλο μέσα από τις εργασίες της με κοινωνικά υπεύθυνα προϊόντα όπως τα συμβόλαια μηχανοκίνητων οχημάτων στα οποία είναι ενσωματωμένη η υπηρεσία «Αν θα πιεις μην οδηγήσεις, αλλά αν ήπιες ή είχες έκτακτο ιατρικό περιστατικό σε μεταφέρουμε εμείς με ασφάλεια» αλλά και μέσα από δράσεις ΕΚΕ.

Η ασφαλιστική βιομηχανία ως σημαντικός κοινωνικο-οικονομικός εταίρος μπορεί να συμβάλει στο ν’ αποτελέσουν μέρος της ευρύτερης κουλτούρας του επιχειρείν τα κριτήρια ESG επιβραβεύοντας επιχειρηματικούς πελάτες που τα υιοθετούν και μάλιστα με διαβαθμίσεις ώστε να προάγεται η μέγιστη δυνατή ενσωμάτωση. Κάτι τέτοιο θα ήταν τόσο προς όφελος της επιχείρησης όσο και προς όφελος της ασφαλιστικής εταιρείας εφόσον μειώνονται και τα κόστη, ενώ αυξάνεται η επιχειρησιακή ασφάλεια, η περιβαλλοντική προστασία και η κοινωνική προσφορά.

TRUST ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΠΟΡΑ

Η Trust Insurance Cyprus μπήκε δυναμικά στην εγχώρια ασφαλιστική αγορά τον Αύγουστο του 2009.

Καινοτόμα και πρωτοπόρα από ενάρξεως της δραστηριοποίησής της σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα εδραιώθηκε στην ηγετική πυραμίδα του κλάδου, αλλά και στη συνείδηση των πελατών ως ασφαλιστική επιλογής.

Αποτελεί ένα σύγχρονο και δυναμικό οργανισμό που ανταποκρίνεται αποτελεσματικά στις μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς δίνοντας έμφαση στην ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών.

Στόχος της να προσθέτει περισσότερη αξία στα χρήματα του πελάτη (Best Value for Money) προσφέροντας αναβαθμισμένες υπηρεσίες και προϊόντα στο ίδιο κόστος.

Αποτελεί τη μοναδική κυπριακή εταιρεία η οποία κατέχει τη διεθνή διάκριση Platinum Employer of the Year από τον έγκριτο Οργανισμό παγκόσμιας εμβέλειας Investors In People.

Διαβάστε επίσης: Κυριάκος Ανδρέου: Σύγχρονος επαγγελματίας ο phygital σύμβουλος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ