Τι (ξανά) ψάχνει ο Μασκ στο Πεκίνο - Το ταξίδι με το ιδιωτικό τζετ και οι συναντήσεις κορυφής

Μετά από περίπου τρία χρόνια ο Μασκ επιστρέφει στην Κίνα και αναμένεται να έχει συναντήσεις με ανώτερους Κινέζους αξιωματούχους

Ένα ιδιωτικό τζετ, το οποίο χρησιμοποιεί ο διευθύνων σύμβουλος της Tesla Inc Ίλον Μασκ προσγειώθηκε στο Πεκίνο, σύμφωνα με τα όσα αποκάλυψε μάρτυρας στο ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters.

Πληροφορίες, που είχαν αρχίσει να διαρρέουν από χθες αναφέρουν ότι, στο πρώτο του ταξίδι στην Κίνα μετά από περίπου τρία χρόνια, ο Μασκ αναμένεται να έχει συναντήσεις με ανώτερους Κινέζους αξιωματούχους και να επισκεφθεί το εργοστάσιο της Tesla στη Σαγκάη.

Η Tesla δεν απάντησε αμέσως σε αίτημα για σχόλιο σχετικά με το εάν ο Μασκ είχε φτάσει στην Κίνα.

Το ιδιωτικό τζετ του Μασκ, ένα Gulfstream G650ER του 2015, εμφανίστηκε να φεύγει από την Αλάσκα το πρωί της Τρίτης, ώρα Ασίας, πριν περάσει πάνω από την Ιαπωνία και τη Νότια Κορέα, σύμφωνα με το ADS-B Exchange, έναν ιστότοπο συγκέντρωσης πτήσεων.

Σύμφωνα με τον μάρτυρα που επικαλείται το Reuters, το τζετ με τον αναγνωριστικό αριθμό της ουράς του φάνηκε στο διεθνές αεροδρόμιο του Πεκίνου την Τρίτη.

Η Κίνα είναι η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά της Tesla μετά τις ΗΠΑ, και το εργοστάσιο της Σαγκάης είναι ο μεγαλύτερος κόμβος παραγωγής του κατασκευαστή ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Υπενθυμίζεται ότι ο Μασκ είναι επίσης ιδιοκτήτης της Twitter, πλατφόρμας που είναι απαγορευμένη στην Κίνα, αν και ορισμένοι πολίτες της έχουν πρόσβαση σε αυτήν μέσω των εικονικών ιδιωτικών δικτύων (VPN).

Τα σχέδια για την Κίνα
Το ταξίδι αυτό θα είναι το πρώτο του Μασκ στην Κίνα από τότε που έκανε το διαδίκτυο να παραμιλάει χορεύοντας στη σκηνή κατά τη διάρκεια μιας εκδήλωσης στο εργοστάσιο της Tesla στη Σαγκάη στις αρχές του 2020.

Θα πραγματοποιηθεί επίσης σε μια χρονική στιγμή που η Tesla ασχολείται με πολλαπλά θέματα, περιλαμβανομένου ενός εντεινόμενου ανταγωνισμού με τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες που εξάγουν τα δικά τους ηλεκτρικά αυτοκίνητα, καθώς η ζήτηση στη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων του κόσμου αποδυναμώνεται.

Η Tesla μέχρι στιγμής δεν έχει προβεί σε καμία ενημέρωση για τα σχέδιά της να αυξήσει την παραγωγή σε 450.000 αυτοκίνητα ετησίως στο εργοστάσιό της στη Σαγκάη, παρότι είχε αναφέρει τον Απρίλιο ότι μπορεί να κατασκευάσει ένα εργοστάσιο στη Σαγκάη που θα παράγει συσσωρευτές Megapack.

Η εταιρεία έχει υποβάλει στις τοπικές κινεζικές αρχές σχέδια επέκτασης των δυνατοτήτων  παραγωγής συστημάτων μετάδοσης ισχύος στο εργοστάσιό της στη Σαγκάη που θα ανέρχονται στις 1,7 εκατομμύρια μονάδες ετησίως.

Η κρατική αρχή σχεδιασμού της Κίνας παλεύει με το πλεόνασμα δυναμικότητας στην αυτοκινητοβιομηχανία της, στην οποία συμμετέχουν περισσότεροι από 100 παίκτες, και είναι επιφυλακτική όσον αφορά την έγκριση νέας παραγωγικής δυναμικότητας.

Ανησυχία για τις εντάσεις μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας
Ο Μασκ είχε δηλώσει στο CNBC νωρίτερα αυτό τον μήνα ότι «υπάρχουν κάποιοι περιορισμοί ως προς τις δυνατότητές μας να επεκταθούμε» προσθέτοντας ότι «δεν είναι θέμα ζήτησης».

Στην ίδια συνέντευξη, ο Μασκ ανέφερε ότι οι εντάσεις μεταξύ των Ηνωμένων Πολιτειών και της Κίνας «πρέπει να ανησυχούν τον καθένα».

Η Tesla κατασκευάζει ένα εργοστάσιο στο Μεξικό το οποίο αναμένεται να παράγει ένα χαμηλότερου κόστους ηλεκτρικό αυτοκίνητο που θα βασίζεται στην πλατφόρμα της επόμενης γενιάς αυτοκινήτων της.

ΠΗΓΗ: ΟΤ
 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Επιτρέπεται η δημοσίευση βιογραφικών των αξιωματούχων;

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ