Η πρώτη διαφήμιση που έγινε μόνο με τεχνητή νοημοσύνη

Η νέα ανατρεπτική διαφήμιση του νερού Liquid Death που σαρώνει τα κοινωνικά δίκτυα - Ελάχιστος προϋπολογισμός και μόλις μία εβδομάδα παραγωγής - Πώς ένας 42χρονος ροκάς δημιούργησε το πιο “cool” νερό της αμερικανικής αγοράς

Η τελευταία διαφήμιση του νερού «Υγρός Θάνατος» (Liquid Death) έχει όλα όσα χρειάζεται μία καλή διαφήμιση: εμπευσμένο σενάριο, εντυπωσιακό σκηνικό, χιούμορ, ανατροπή και συγκίνηση.

Όμως, αυτός δεν είναι ο βασικός λόγος για τον οποίο έχει γίνει viral, χωρίς καν να κυκλοφορεί επίσημα από την εταιρεία.

Η αιτία είναι ότι πρόκειται για το πρώτο διαφημιστικό μήνυμα που έχει παραχθεί αποκλειστικά με τεχνητή νοημοσύνη: συγκεκριμένα με το Veo 3 της Google.

Το σενάριο και τη σκηνοθεσία υπογράφει η εταιρεία Too Short For Modeling των Νόαμ Σάρον (Noam Sharon) και Ταλ Ρόζενθαλ (Tal Rosenthal), ενώ καλλιτεχνικός διευθυντής ήταν ο Αμίρ Αριέλι.

Στην ανάρτησή του στο Facebook, ο Νόαμ Σάρον έγραψε:

«Αυτή η διαφήμιση δημιουργήθηκε σε περίπου 7 ημέρες χρησιμοποιώντας μόνο το AI #veo3 και την αγάπη μας για αυτή την απίστευτη μάρκα.

Αυτό που θα μας έπαιρνε μήνες παραγωγής και ένα συντριπτικό προϋπολογισμό, τώρα μας παίρνει μια εβδομάδα και δεν κοστίζει σχεδόν τίποτα.

Μας αρέσει αυτό το μέλλον; Δεν είμαστε σίγουροι.

Αλλά εδώ είναι το θετικό:

Μπορούμε επιτέλους να κάνουμε διαφημίσεις τύπου Super Bowl – το είδος που καμία μάρκα δεν θα ενέκρινε ποτέ.

Και μπορούμε να το κάνουμε με τον δικό μας τρόπο.»

https://www.facebook.com/share/v/1B6eaaFfTF/

«Το Veo 3 είναι κάτι περισσότερο από ένα εργαλείο. Είναι το σημείο καμπής της δημιουργικής επανάστασης της Τεχνητής Νοημοσύνης» έγραψε στο δικό του ποστ στο Linkedin o Αμίρ Αριέλι, που διευκρίνισε ότι χρειάστηκαν συνολικά δύο εβδομάδες από τη σύλληψη της ιδέας μέχρι να είναι έτοιμη η διαφήμιση.

Noam Sharon Facebook Page

Ο Υγρός Θάνατος και το «μίσος για το μάρκετινγκ»

Δεν είναι η πρώτη φορά που η εταιρεία νερού Υγρός Θάνατος (Liquid Death) δημιουργεί ειδήσεις με μία διαφήμισή της.

Ουσιαστικά, η εταιρεία χρωστάει την ύπαρξη και την ανάπτυξή της στον ανατρεπτικό τρόπο με τον οποίο προωθεί το “νερό σε κουτάκι”.

Όπως παραδέχθηκε πρόσφατα ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Liquid Death, ο 42χρονος Μάικ Τσεσάριο (Mike Cessario), σε συνέντευξη στο podcast “Uncensored CMO”, «μισούμε το μάρκετινγκ».

Ο Μάικ Τσεσάριο και η σύζυγός του Κάρλι, το καλοκαίρι του 2018, όταν το Liquid Death κέρδισε το βραβείο Best New Brand στα European Innobev Beverage Awards στην Πράγα, πηγή: Mike Cessario Linkedin Page

Ο ίδιος προέρχεται από τον χώρο της διαφήμισης, με παρελθόν στην εναλλακτική ροκ μουσική. Ουσιαστικά μπήκε στη βιομηχανία των υγιεινών ποτών / νερού με στόχο να ανατρέψει την εικόνα που είχαν οι καταναλωτές για αυτά.

Και τα κατάφερε.

Φέρνοντας ροκ και πανκ στοιχεία στην αισθητική και το περιεχόμενο τόσο της συσκευασίας όσο και των διαφημίσεων και συνεργαζόμενος με θρύλους του ροκ, όπως ο Όζι Όζμπορν, ο Τσεσάριο ανέτρεψε τη «βαρετή» εικόνα  του νερού, πείθοντας τους καταναλωτές ότι μπορούν να είναι διασκεδαστικά.

Η ιδέα για την δημιουργία ενός “κουλ νερού” γεννήθηκε όταν ο Τσεσάριο είδε φίλους του μουσικούς να πίνουν ενεργειακά ποτά– τα οποία στη συνέχεια αντικαθιστούσαν με νερό- στη διάρκεια πρόβας για συναυλία, προκειμένου να αποφύγουν την αφυδάτωση.

Στη συνέχεια ο ίδιος δούλευε σε μία πρόταση διαφημιστικής εκστρατείας για το πόσο επιβλαβή μπορεί να είναι τα ενεργειακά ποτά.

Συνδύασε τα δύο γεγονότα και αποφάσισε να δημιουργήσει μία εναλλακτική δροσιστική και ενυδατική πρόταση, κυρίως για το νεανικό κοινό και το κοινό των συναυλιών, που δεν θα είναι όμως το κλασικό (και βαρετό) εμφιαλωμένο νερό .

Το ονόμασε “Υγρός Θάνατος”, το σύνθημά του είναι “Σκότωσε τη Δίψα σου” και η συσκευασία του μοιάζει με κουτάκι μπύρας.

Το 2017, χρησιμοποιώντας μία ψεύτικη σελίδα στο Facebook και μία διαφήμιση των 1.500 δολαριών για ένα προϊόν που δεν υπήρχε ακόμα, ο Τσεσάριο δημιούργησε αρκετό “θόρυβο” στα κοινωνικά δίκτυα ώστε να προσελκύσει τους πρώτους επενδυτές.

Η Science Ventures του έγραψε μία επιταγή 1,6 εκατομμυρίων δολαρίων, τον Ιανουάριο του 2019, και το πιο ανατρεπτικό νερό της αμερικάνικης αγοράς έγινε πραγματικότητα.

Σήμερα, η Liquid Death αποτιμάται σε πάνω από 1 δισεκατομμύριο δολάρια, και οι διαφημίσεις της εμφανίζονται στα διαλείμματα του Super Bowl- η απόλυτη καταξίωση για μία διαφημιστική εκστρατεία.

Πηγή: newmoney.gr

Διαβάστε επίσης: Smartphones: Πώς αλλάζει η καθημερινή χρήση τους έως το 2030

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ