Στο εσωτερικό μιας γραμμής παραγωγής της βιομηχανίας παραγωγής ηλεκτροκίνητων οχημάτων του τεχνολογικού κολοσσού της Xiaomi, η σκηνή είναι πολύ διαφορετική από αυτή που κάποιος θα περίμενε να δει στο πεδίο εργασίας μιας βιομηχανίας.
Έτσι, υπάρχουν λιγοστοί εργαζόμενοι, ενώ ρομποτικοί βραχίονες κινούνται τόσο με ακρίβεια, όσο και με ταχύτητα συναρμολογώντας διαρκώς εξαρτήματα οχημάτων. Αυτόνομα κινητά ρομπότ (AMRs) κινούνται διαρκώς στο χώρο, μεταφέροντας επιτυχώς εξαρτήματα σε προεπιλεγμένους σταθμούς εντός της γραμμής παραγωγής.
Η Xiaomi εισήλθε στην αγορά των ηλεκτροκίνητων οχημάτων το 2021, με την κατασκευή μιας υπερσύγχρονης βιομηχανικής μονάδας με εμβαδόν 720.000 τετραγωνικών μέτρων στην Οικονομική και Τεχνολογκή Ζώνη Ανάπτυξης του Πεκίνου (BETDA) που είναι γνωστή και ως η E-Town της κινεζικής πρωτεύουσας, αποτελώντας ένα κέντρο καινοτομίας για τη βιομηχανία της αυτόνομης οδήγησης οχημάτων.
Η κινεζική εταιρία παρουσίασε το πρώτο μοντέλο SU7 τον Μάρτιο του 2024. Ένα νέο όχημα εξέρχεται από τη γραμμή παραγωγής της Xiaomi κάθε 76 δευτερόλεπτα, καθώς περισσότερα από 700 ρομπότ δουλεύουν αδιάκοπα όλο το 24ωρο, αυτοματοποιώντας πλήρως όλη τη διαδικασία παραγωγής, ακόμη και αυτή της χύτευσης μετάλλων μεγάλης κλίμακας σε καλούπια.
Πηγή: newmoney.gr
Διαβάστε επίσης: Oxford Street: Ο πιο διάσημος εμπορικός δρόμος του Λονδίνου γίνεται πεζόδρομος