Έρχονται και mini Labubus από την Pop Mart με στόχο έσοδα - ρεκόρ $4 δισ.

Η κινεζική εταιρεία παιχνιδιών προβλέπει έσοδα 4,18 δισ. δολάρια για το 2025, με mini Labubu σε κινητά, ραγδαία αύξηση κερδών και ενίσχυση της διεθνούς παρουσίας της σε αγορές υψηλής ζήτησης

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Pop Mart, Γουάνγκ Νινγκ, ανακοίνωσε ότι η εταιρεία αναμένει έσοδα ύψους 4,18 δισ. δολαρίων μέσα στο 2025, ξεπερνώντας τον αρχικό στόχο που είχε τεθεί στα 20 δισ. γιουάν (περίπου 2,78 δισ. δολάρια). Η τεράστια ζήτηση για τον χαρακτήρα Labubu, που εξελίχθηκε σε φαινόμενο συλλεκτικής μανίας, θεωρείται καθοριστικός παράγοντας για την πορεία αυτή. Η εταιρεία ετοιμάζεται να ρίξει στην αγορά και τα λεγόμενα «mini Labubu» ως αξεσουάρ κινητών τηλεφώνων, επιδιώκοντας να επεκτείνει ακόμη περισσότερο το εμπορικό της αποτύπωμα.

Eκτόξευση κερδών και έσοδα σε ιστορικά υψηλά

Κατά το πρώτο εξάμηνο, τα καθαρά κέρδη της Pop Mart σχεδόν πενταπλασιάστηκαν, ενώ τα συνολικά έσοδα αυξήθηκαν πάνω από 200%. Η σειρά “The Monsters”, στην οποία ανήκουν οι Labubu, αντιπροσωπεύει πλέον σχεδόν το ένα τρίτο του συνολικού κύκλου εργασιών. Η μετοχή της εταιρείας σημείωσε εντυπωσιακή άνοδο άνω του 10% φτάνοντας σε ιστορικό υψηλό, ενώ η χρηματιστηριακή της αξία ξεπερνά τα 40 δισ. δολάρια, ξεπερνώντας σε αποτίμηση ακόμη και παραδοσιακούς κολοσσούς της βιομηχανίας παιχνιδιών.

Στρατηγική διεθνούς επέκτασης

Η Pop Mart δίνει έμφαση στη διεθνή αγορά, όπου οι προοπτικές ανάπτυξης είναι τεράστιες. Στις Ηνωμένες Πολιτείες διαθέτει ήδη περίπου 40 καταστήματα, ενώ άλλα δέκα αναμένεται να λειτουργήσουν μέχρι το τέλος του έτους. Παράλληλα, η εταιρεία αναπτύσσει δίκτυο στη Μέση Ανατολή, την Ευρώπη και τη Λατινική Αμερική. Η στρατηγική αυτή ενισχύεται από νέες μορφές ψυχαγωγίας που βασίζονται στους χαρακτήρες της, όπως θεματικά πάρκα, μουσικά events και σειρές animation, δημιουργώντας πρόσθετες πηγές εσόδων.

Προοπτικές και επόμενα βήματα

Ο Γουάνγκ Νινγκ εμφανίστηκε βέβαιος ότι η Pop Mart θα συνεχίσει να ενισχύει την κερδοφορία της, επενδύοντας σε καινοτομία και αναπτύσσοντας νέα προϊόντα που απευθύνονται κυρίως στη νεότερη γενιά καταναλωτών. Η διάθεση των mini Labubu για κινητά αναμένεται να αποτελέσει νέο καταναλωτικό «κύμα», καθώς συνδυάζει την ήδη τεράστια συλλεκτική αξία με τη χρηστικότητα ενός καθημερινού αξεσουάρ. Η στρατηγική διαφοροποίησης θεωρείται κρίσιμη, αφού η εταιρεία επιχειρεί να κεφαλαιοποιήσει την παγκόσμια τάση γύρω από τη μαζική κουλτούρα και τα collectibles.

Με αυτά τα δεδομένα, η Pop Mart βρίσκεται σε πορεία να καταστεί ένας από τους ισχυρότερους παίκτες στη βιομηχανία της ψυχαγωγίας και του lifestyle, ξεπερνώντας τα στενά όρια της αγοράς παιχνιδιών και διεκδικώντας μερίδιο σε ευρύτερους τομείς κατανάλωσης.

Πηγή: newmoney.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ