Πρωτοφανή αύξηση καταγράφεται στον αριθμό αιτήσεων για εγκατάσταση φωτοβολταϊκών συστημάτων, κυρίως στο πλαίσιο του κυβερνητικού σχεδίου «Φωτοβολταϊκά για Όλους». Η έντονη αυτή ανταπόκριση των πολιτών υπερβαίνει κάθε προηγούμενη περίοδο, όπως τονίζει στην ανακοίνωσή της, η Αρχή Ηλεκτρισμού Κύπρου.
Αγορά υπηρεσιών προσωρινού προσωπικού
Η αυξημένη συμμετοχή έχει δημιουργήσει σημαντικά αυξημένο φόρτο εργασίας στις υπηρεσίες που ασχολούνται με τη διαχείριση και τον έλεγχο των αιτήσεων. Για τη γρηγορότερη διεκπεραίωση και την ενίσχυση της εξυπηρέτησης, η ΑΗΚ προχωρεί σε αγορά υπηρεσιών προσωρινού προσωπικού, το οποίο θα υποστηρίξει άμεσα τις σχετικές διαδικασίες.
Παράλληλα, λόγω του πολύ μεγάλου αριθμού εισερχόμενων κλήσεων, παρατηρούνται καθυστερήσεις στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση. Με την ενίσχυση των ομάδων εξυπηρέτησης, καθώς και με τις εσωτερικές βελτιώσεις που βρίσκονται ήδη σε εξέλιξη, ο χρόνος απόκρισης αναμένεται να βελτιωθεί σταδιακά και ουσιαστικά εντός των επόμενων εβδομάδων.
Ο Οργανισμός επισημαίνει ότι, βρίσκεται σε στενή συνεργασία με τις αρμόδιες κρατικές αρχές για την ομαλή υλοποίηση των ενεργειακών σχεδίων και τη στήριξη όλων των πολιτών που επενδύουν σε λύσεις πράσινης ενέργειας.
Αξιόπιστη και διαφανή εξυπηρέτηση
Στόχος της ΑΗΚ, όπως αναφέρει, παραμένει η αξιόπιστη, έγκαιρη και διαφανής εξυπηρέτηση όλων των αιτητών, με απόλυτο σεβασμό στον χρόνο και τις ανάγκες τους.
Καταληκτικά, η Αρχή ευχαριστεί θερμά το κοινό για την εμπιστοσύνη και τη συνεργασία του και διαβεβαιώνει ότι όλες οι ομάδες εργάζονται εντατικά, ώστε η διαδικασία διαχείρισης των αιτήσεων να ομαλοποιηθεί πλήρως και να συνεχιστεί με τον ταχύτερο δυνατό ρυθμό.
Διαβάστε επίσης: Σήμερα Black Friday: Shein & Temu παραμένουν στο «παιχνίδι» - Ποια «καμπανάκια» πρέπει να προσέξουμε

