Η Puma προχωρά σε μία από τις μεγαλύτερες αναδιαρθρώσεις των τελευταίων ετών, ανακοινώνοντας περικοπές 900 θέσεων εργασίας και στρατηγική επανατοποθέτηση του brand της γύρω από τα running είδη, τα είδη ποδοσφαίρου και της προπόνησης. Η γερμανική εταιρεία, που αντιμετωπίζει πιέσεις από τον αυξανόμενο ανταγωνισμό και τη μείωση των πωλήσεων, επιδιώκει μέσα από αυτή την αναδιοργάνωση να ανακτήσει δυναμική και να επιστρέψει σε τροχιά ανάπτυξης μετά την πρόσφατη ύφεση.
Ο νέος CEO, Άρθουρ Χέλντ, ο οποίος ανέλαβε καθήκοντα πριν από λίγους μήνες, έχει ξεκινήσει μια συνολική επαναξιολόγηση του τρόπου λειτουργίας της Puma. Με επίκεντρο το μάρκετινγκ και την ταυτότητα της μάρκας, επιδιώκει να διαμορφώσει ένα πιο συνεκτικό αφήγημα που θα κάνει τα προϊόντα της εταιρείας πιο ελκυστικά και αναγνωρίσιμα στους καταναλωτές.
«Θέλουμε να πούμε ιστορίες που θα εμπνέουν και θα συνδέουν το κοινό με την ουσία της Puma», τόνισε ο Χέλντ σε ανακοίνωση της εταιρείας, σημειώνοντας ότι η επόμενη τριετία θα είναι καθοριστική για το μέλλον της.
Φιλοδοξία: επιστροφή στην ανάπτυξη έως το 2027
Η Puma στοχεύει να επανέλθει σε ρυθμούς ανάπτυξης μέχρι το 2027 και να εδραιώσει τη θέση της ως μία από τις τρεις κορυφαίες αθλητικές μάρκες παγκοσμίως. Για να το πετύχει, θα χρειαστεί να αναπτύσσεται ταχύτερα από τον μέσο όρο του κλάδου και να παρουσιάζει υγιή κερδοφορία σε μεσοπρόθεσμο ορίζοντα.
Η εταιρεία αναγνωρίζει ότι τα τελευταία χρόνια έχει χάσει μερίδιο αγοράς τόσο από την παραδοσιακή ανταγωνίστρια Adidas που εδρεύει στο Χέρτσογκενάουραχ, όσο και από νεότερους, ταχέως αναπτυσσόμενους παίκτες όπως οι On Holding AG και Hoka, που έχουν ενισχύσει τη θέση τους στο χώρο του running και της μόδας.
Τα οικονομικά αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου ήταν χαμηλότερα των προσδοκιών των αναλυτών, καθώς οι συναλλαγματικές διακυμάνσεις μείωσαν τις πωλήσεις της εταιρείας κατά περίπου 125 εκατομμύρια ευρώ (145 εκατ. δολάρια). Η Puma επανέλαβε τις προβλέψεις που είχε εκδώσει τον Ιούλιο, όταν ο Χέλντ είχε ήδη αναθεωρήσει προς τα κάτω τους οικονομικούς στόχους και είχε χαρακτηρίσει το 2026 ως έτος μετάβασης.
Παρά τις πιέσεις, η εταιρεία δηλώνει ότι διατηρεί ισχυρά θεμέλια και σχεδιάζει επενδύσεις στους τομείς που θεωρεί πιο δυναμικούς, όπως το performance running και το ποδόσφαιρο, όπου η Puma έχει ιστορική παρουσία και μεγάλα περιθώρια ενίσχυσης.
Νέες περικοπές και πρόγραμμα εξοικονόμησης
Η Puma έχει ήδη προχωρήσει από τις αρχές του έτους σε 500 περικοπές θέσεων εργασίας, στο πλαίσιο ενός ευρύτερου προγράμματος εξορθολογισμού του λειτουργικού κόστους. Με το νέο πλάνο, σχεδιάζει να καταργήσει ακόμη 900 “θέσεις γραφείου” έως το τέλος του 2026, στοχεύοντας σε πιο ευέλικτη οργανωτική δομή και καλύτερη απόδοση επενδύσεων.
Οι αποφάσεις αυτές βασίζονται σε τέσσερις μήνες εντατικών διαβουλεύσεων που πραγματοποίησε ο Χέλντ με στελέχη, συνεργάτες, επενδυτές και εμπόρους λιανικής, προκειμένου να διαμορφώσει μια στρατηγική επανεκκίνησης της 77χρονης μάρκας.
Πηγή: newmoney.gr
Διαβάστε επίσης: Σε πλήρη εξέλιξη το «ΘΑλΕΙΑ 2021–2027» - Αξιοποιήθηκαν ήδη €700 εκατ.

