Δεκέμβριος, ο «δεύτερος Αύγουστος» για τα ορεινά λόγω Χριστουγεννιάτικων χωριών

Ο θεσμός δίνει σημαντική οικονομική ανάσα στους επιχειρηματίες και δίνεται η ευκαιρία στον κόσμο να έρθει σε επαφή με τα χωριά

Αυξημένη φέτος η προέλευση του κόσμου στα Χριστουγεννιάτικα Χωριά, γεγονός που ενισχύει οικονομικά τις ορεινές περιοχές, οι οποίες παίρνουν ξανά ζωή μέσα από τον θεσμό. Για τα ορεινά χωριά, ο Δεκέμβριος είναι πλέον ο «δεύτερος Αύγουστος», ανέφερε ο Κωνσταντίνος Κωνσταντίνου, Λειτουργός της Εταιρείας Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Τροόδους.

Μιλώντας στην εκπομπή του ΣΙΓΜΑ «Μεσημέρι και Κάτι», σημείωσε ότι ο θεσμός αποτελεί πρωτοβουλία του Υφυπουργείου Τουρισμού και σημειώνει τεράστια επιτυχία, με πολλαπλά οφέλη για τις ορεινές κοινότητες. Ακόμη και προχθές, παρά τον βροχερό καιρό, ο κόσμος παρέμεινε απτόητος και έκανε τις βόλτες του κρατώντας τις ομπρέλες του.

«Οικονομική ανάσα» για τα χωριά

Σύμφωνα με τον κ. Κωνσταντίνου, η αυξημένη κινητικότητα οφείλεται κυρίως στην εποχικότητα. Κατά τη χειμερινή περίοδο τα χωριά δεν αποτελούν δημοφιλή προορισμό — με εξαίρεση τις μέρες που πέφτει χιόνι. Με την καθιέρωση όμως των Χριστουγεννιάτικων Χωριών, η εικόνα άλλαξε πλήρως. Τα σαββατοκύριακα πολλοί επισκέπτες πηγαίνουν είτε για μονοήμερη εκδρομή είτε για διανυκτέρευση.

Ο θεσμός δίνει σημαντική οικονομική ανάσα στους επιχειρηματίες. Επίσης, ο κόσμος απολαμβάνει τη βόλτα του και τις δραστηριότητες που προσφέρονται — από ατομικά εργαστήρια για παιδιά μέχρι πολιτιστικές εκδηλώσεις.

Γιορτινή εμπειρία και ευκαιρία για επαφή με τα χωριά

Υπάρχουν περίπτερα με τοπικά προϊόντα, όπου ο κόσμος μπορεί να αγοράσει τα δώρα του ενόψει των γιορτών. Παράλληλα, υπάρχουν οργανωμένες ξεναγήσεις, καθώς και καλλιτεχνικά προγράμματα με τραγουδιστές, οι οποίοι έχουν την ευκαιρία να αναδείξουν το ταλέντο τους. συμμετέχουν πολλά μουσικά και χορευτικά σχήματα στο πρόγραμμα των χριστουγεννιάτικων χωριών, δημιουργώντας μια γιορτινή εμπειρία και δίνοντας στο κοινό την ευκαιρία να γνωρίσει τα ορεινά χωριά της Κύπρου.

Καταληκτικά, ο κ. Κωνσταντίνου παρότρυνε τον κόσμο να επισκέπτεται τη σελίδα των Χριστουγεννιάτικων Χωριών και να επιλέγει το πρόγραμμα που τον εκφράζει.

Διαβάστε επίσης: More to Value More to Trust: Πώς η Lidl Κύπρου «χτίζει» πελάτες-fans

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ